Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

«Είμαι ανυπόμονος για την νέα χρονιά»


Ο καλαθοσφαιριστής του Άρη, Λευτέρης Μποχωρίδης, μίλησε σε ραδιοφωνικό σταθμό σχετικά με την κλήση του στην εθνική, τους στόχους του Άρη και το ειδικό πρόγραμμα που ακολουθεί:


Αρχικά είπε:
«Δεν υπάρχει χρόνος για ξεκούραση. Έκανα το καλοκαίρι ένα δεκαήμερο και αυτό ήταν. Μου έτυχε τις ημέρες των διακοπών να αρρωστήσω και έχασα κιλά. Μόλις με είδε ο κόουτς με πήγε στο ιατρικό τιμ και ξεκινήσαμε ειδικό πρόγραμμα. Τώρα έχω ξεκινήσει ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης και όσο μπορώ θα μπω σιγά-σιγά στην ομάδα».

Για την κλήση του στην Εθνική:
«Σίγουρα ήταν μεγάλη τιμή που με κάλεσε ο ίδιος ο Τρινκιέρι. Ένιωσα υπερηφάνεια και ήταν μεγάλη χαρά μου που κλήθηκα στα 19 μου στην Εθνική. Όλα τα παιδιά ήταν φοβερά και με βοήθησαν πάρα πολύ. Το συναίσθημα να κάνεις προπονήσεις με μερικούς από τους κορυφαίους καλαθοσφαιριστές της Ευρώπης είναι φοβερό και πήρα πάρα πολλές εμπειρίες».

Για το γεγονός ότι υπάρχουν πολλές προσδοκίες από τον ίδιο:
«Δεν νιώθω καθόλου πίεση. Ανυπομονησία νιώθω. Θέλω να ξεκινήσει η χρονιά να δουλέψω όσο περισσότερο μπορώ για να δώσω ότι καλύτερο μπορώ στην ομάδα. Όλα τα στοιχεία είναι πάρα πολύ θετικά. Έχουμε έμπειρους αλλά και νέους παίκτες, και τα στοιχεία προμηνύουν ότι θα είναι πάρα πολύ καλή χρονιά. Θέλουμε να κάνουμε το κάτι παραπάνω από πέρσι. Δεν μας αρκεί η έκτη θέση σίγουρα θέλουμε να πάμε παραπάνω»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου