Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Παπαδόπουλος: "6.700.000 ευρώ χρέη ο ΑΣ Άρης!"


Ο υποψήφιος για τις εκλογές του Ερασιτέχνη Νίκος Παπαδόπουλος μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό Libero  και αναφέρθηκε κυρίως στα όσα έγιναν κατά την διάρκεια της δικής του παρουσίας στην προεδρία του ΑΣ αλλά και στα όσα τον κατηγορούν.


Αρχικά αναφέρθηκε στην χθεσινή εκδήλωση της ΚΜΑ:  «Ήταν μια πολύ καλή εκδήλωση με πολλά επικοινωνιακά οφέλη και όχι μόνο. Θέλω να συγχαρώ το διοικητικό συμβούλιο της ΚΜΑ  και τους υπευθύνους για το όλο εγχείρημα. Το συμβούλιο του Ερασιτέχνη δεν μπορεί και αντικειμενικά να αναλάβει αυτές τις εκδηλώσεις τη δεδομένη στιγμή καθώς τρέχουν καθημερινά για πολύ δύσκολα ζητήματα. Ευτυχώς αναλαμβάνουν στην ΚΜΑ να  τρέξουν και καλύπτουν το κενό που υπήρχε. Έτσι ο Σύλλογος δείχνει μια εικόνα ενιαία».

Για τις εκλογές του Ερασιτέχνη είπε: «Δεν έχω να χωρίσω τίποτα με τον κ. Γιώτα. Αυτό που επιθυμώ και πιστεύω πως θα γίνει είναι να υπάρχει εποικοδομητικός διάλογος. Να υπάρχουν ερωτήσεις, να δοθούν απαντήσεις και να ενισχυθεί ο Ερασιτέχνης όπου τα τελευταία χρόνια η συμμετοχή δεν είναι όση θα ήθελε και θα έπρεπε να είναι».

Για τα χρέη του ΑΣ δήλωσε: «Αυτή τη στιγμή τα χρέη του Ερασιτέχνη είναι περίπου 6.700.000  ευρώ. Στην εφορία 3.800.000, όπου το  1 είναι που δεν αποδόθηκε στο ΦΠΑ, τα άλλα 2 από ένα έλεγχο που έγινε και δεν μας εγκρίθηκαν κάποιες δαπάνες από το 2002 ως το 2010 και το άλλο ένα 1 από κάποια πρόστιμα και  προσαυξήσεις. Επίσης υπάρχουν χρέη στο ΙΚΑ 223 χιλιάρικα και περίπου 1,1 εκ ευρώ εκατομμύριο είναι ταμειακές διευκολύνσεις. Ναι έχουν γίνει και με μένα πρόεδρο χρέη αλλά όχι τα περισσότερα. Η αιτιολογία η βασική όταν πραγματοποιούνταν κάποιοι προϋπολογισμοί δεν έκλειναν σωστά των εσόδων και των εξόδων τελικά δεν καλυπτόταν στο τέλος. Πέρα από τις οφειλές από ΠΑΕ και ΚΑΕ.  Έχω προσωπική ευθύνη, ο μόνος που έχει ευθύνη είναι ο πρόεδρος άρα εγώ έχω προσωπική ευθύνη για ότι γίνεται στον σύλλογο. Πάντως είμαι στην διάθεση του καθενός αν δει κάτι μεμπτό ας βγει και να το πει και φυσικά αυτά τα χρέη δεν δημιουργήθηκαν από την δική μου θητεία μόνο, αλλά προκύπτουν και από προηγούμενες διοικήσεις».

Ο υποψήφιος πρόεδρος του ΑΣ ρωτήθηκε για την κατηγορία περί εικονικών τιμολογίων στον Ερασιτέχνη: " Έχω προσωπική ευθύνη για τέτοια ζητήματα επειδή είμαι ο πρόεδρος και κανείς άλλος δεν έχει προσωπική ευθύνη απέναντι στο νόμο. Αν υπήρχε οτιδήποτε το μεμπτό και όντως τέτοια τιμολόγια, τότε σε κάθε περίπτωση εγώ δεν θα μπορούσα να κυκλοφορώ ελεύθερος, αλλά θα είχα εις βάρος μου τις νομικές ευθύνες. Αυτές τις έχω ως νόμιμος εκπρόσωπος του Αρη και προκύπτει από τα στοιχεία ότι ουδεμία παρανομία έχουμε κάνει".

Για τους λόγους που ξανακατεβαίνει υποψήφιος ενώ υπάρχουν αντιδράσεις από τον κόσμο και ειδικά τους οργανωμένους: " Δεν θα μπω σε αντιδικία με τους οργανωμένους. Έχουν τις απόψεις τους και είναι σεβαστές από μένα, ωστόσο τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως τα περιγράφουν σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Αν έρθουν και δουν τα στοιχεία θα διαπιστώσουν ότι είναι διαφορετικά τα πράγματα. Ο λόγοςπου κατεβαίνω είναι ακριβώς για να λυθούν τα προβλήματα που έχουν προκύψει όλα αυτά τα χρόνια και πολύ πριν αναλάβω το 2006. Έχω κατηγορηθεί για το γεγονός ότι έμεναν κλειστά το γυμναστήριο ή η πισίνα, αλλά αυτό συνέβαινε γιατί πληρώνονταν πχ το ταξίδι της ομάδας στην Κρήτη. Πλέον τα πράγματα είναι καλύτερα γιατί ανέλαβε ο κ. Γιώτας το βόλει, ο κ. Βουτσάς το γυναικείο ποδόσφαιρο και έχουν περιοριστεί τα έξοδα".

Για το αν νιώθει υπεύθυνος ως Ερασιτέχνης για τα χρέη που δημιουργήθηκαν σε ΠΑΕ και ΚΑΕ: "Δεν είπα ποτέ ότι δεν κάναμε και λάθη. Σίγουρα κάναμε και λάθη και σε σχέση με την ΠΑΕ και την ΚΑΕ, θα μπορούσαμε να είχαμε πιο ενεργή συμμετοχή και να απαιτούμε πολλά περισσότερα. Έπρεπε να έχουμε πιο ενεργό ρόλο πάνω σε αυτό το κομμάτι και δεν αναφέρομαι μόνο στις οφειλές προς τον ΑΣ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου