Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

«Δεν έχω διαφορές με τον Άρη»


Ο Βαγγέλης Αλεξανδρής ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει περίπτωση προσφυγής από την μεριά του εις βάρος του Αρη. Αναλυτικά είπε στον "Αρένα":


Για τις φήμες που έλεγαν πως έκανε προσφυγή στον Άρη:

“Δε κατετέθη προσφυγή ποτέ. Δεν υπήρξαν διαφορές με τον επίσημο Αρη ποτέ. Είμαι από τους πρώτους που υπέγραψαν για την εισαγωγή της ΚΑΕ στο άρθρο 99. Δεν. Είμαι φίλος με τον Αρβανίτη και τον Κουρόγλου  και όποιο θέμα υπήρχε λύθηκε αμέσως.”.

Για τις οφειλές της “Σάρισα” προς το πρόσωπο του:

“Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι να πάρω τα δεδουλευμένα μου από τη Σάρισα. Είχαμε πάρει ελάχιστα λεφτά. Από το συμβόλαιο μου είχα πάρει 14 μήνες συνολικά 12.000 και ζούσα με αυτά. Δε θέλω να κατηγορώ κανέναν. Ελπίζω πλέον να διευθετηθεί αυτό το θέμα. Στο τέλος της χρονιάς είχα μπει σε συμφωνία να αποπληρωθώ κάτι που ακόμα δεν έχει γίνει. Εγώ σέβομαι τη προσφορά του κάθε Αρειανού”.

Για την προσπάθεια της διοίκησης:

“Γίνεται μια πολύ μεγάλη προσπάθεια. Τα χρέη μπλοκάρουν οποιαδήποτε προσπάθεια υπάρχει. Δίνω τα συγχαρητήρια μου γιατί έχει μπει ο Αρης σε προγραμματισμό  με το δημόσιο, με τη εφορία, με το ΙΚΑ και με μεγάλο αριθμό παικτών, προπονητών και μάνατζερ. Βέβαια χρειάζεται η ομάδα βοήθεια για να μπει σε τροχιά προόδου”.

Για την φετινή ομάδα του Αρη:

“Πιστεύω και στα νέα παιδιά και στους έμπειρους παίκτες. Γίνεται σοβαρή δουλειά και καλή προσπάθεια. Οι υπόλοιπες ομάδες δεν είναι καλύτερες από τον ΑΡΗ. Εκτός από τα παιχνίδια με Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό είναι θέμα βραδιάς και τακτικής. Όλα τα παιχνίδια χάνονται και κερδίζονται. Οι δυναμικότητες είναι πολύ κοντά. Ένα μικρό προβάδισμα ίσως έχει ο Πανιώνιος ιδιαίτερα στην έδρα του”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου