Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Κάρλας:«Λαμόγιο ούτε ήμουν ούτε ποτέ θα γίνω»


Με επιστολή του απάντησε στα υβριστικά συνθήματα που γράφτηκαν στον τοίχους του «Κλ. Βικελίδης» το μέλος του ΑΣ Άρης κ. Γιώργος Κάρλας. Η επιστολή:


''ΠΕΡΙ ΛΑΜΟΓΙΩΝ''

Όταν το καλοκαίρι αποφάσισα να συμμετέχω στις εκλογές του ΑΣ ΑΡΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ίσως ο μοναδικός που δεν είχε έρθει σε επαφή ή προταθεί από τον προηγούμενο πρόεδρο του ΑΣ ΑΡΗ και με μοναδικό μου κίνητρο την ανιδιοτελή προσφορά στην ομάδα μας, δεν περίμενα ΠΟΤΕ ότι μετά από 9 μήνες παρουσίας μου και ατελείωτες ώρες δουλειάς σε δύο διοικητικά συμβούλια, το όνομά μου θα γραφόταν μεταξύ άλλων με το χαρακτηρισμό ‘ΛΑΜΟΓΙΟ’ στους τοίχους του γηπέδου που πηγαίνω από μικρό παιδί.

ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΙ από κανέναν, απ’ όπου και αν προέρχεται, να προσβάλει ΑΝΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ την προσωπική και οικογενειακή μου τιμή και υπόληψη, καθώς και την επαγγελματική μου πορεία που με κόπο και αξιοπρέπεια έχω διαγράψει έως τώρα.

ΠΡΟΚΑΛΩ τον οποιοδήποτε ΦΥΣΙΚΟ ή ΗΘΙΚΟ αυτουργό της ενέργειας αυτής ή ακόμα και όποιον άλλον πιστεύει κάτι αντίστοιχο να το ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΕΠΩΝΥΜΑ, όπως ακριβώς και ΕΓΩ ΕΠΩΝΥΜΑ ομιλώ, ενεργώ και δραστηριοποιούμαι στη πόλη μας.  

Αποδέχομαι και απαιτώ τη σκληρή αλλά καλοπροαίρετη κριτική του Αριανού Λαού στο πρόσωπό μου, καθώς εν γνώση  μου ασχολήθηκα με τα κοινά ενός τόσο μεγάλου Συλλόγου με πολλά προβλήματα και απαιτήσεις.

Πρώτος εγώ αναγνωρίζω και μέμφομαι τον εαυτό μου για λάθη και παραλήψεις στην διάρκεια της 9μηνης παρουσίας μου στα κοινά του ΑΣ ΑΡΗ, οι οποίες προήλθαν από την απειρία μου και τον ενθουσιασμό του ΄ διοικητικού πρωτάρη ΄, τα οποία με οδήγησαν σε κάποιες πιθανών λάθος εκτιμήσεις προσώπων και καταστάσεων.

ΥΓ1. Τη ρουφιανιά πολλοί αγάπησαν τον ΡΟΥΦΙΑΝΟ κανείς!!

ΥΓ2. ΛΑΜΟΓΙΟ ΟΥΤΕ ΗΜΟΥΝ, ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΙ, ΟΥΤΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΩ, όσο και αν κάποιοι τεχνηέντως θέλουν να το περάσουν για δικούς τους ιδιοτελείς σκοπούς, παρασύροντας τον απλό φίλαθλο κόσμο του ΑΡΗ ΜΑΣ !!
                                                        
Με εκτίμηση
Κάρλας Α. Γεώργιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου