Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Ο Μήτογλου στον Άρη!


Η ΚΑΕ Άρης ανακοίνωσε την απόκτηση του καλαθοσφαιριστή Κώστα Μήτογλου. Η συμβολή του Ντίμη Παπαϊωνάννου για την ολοκλήρωση της μεταγραφής ήταν καθοριστική:


"Η Κ.Α.Ε. ΑΡΗΣ ανακοινώνει ότι η Ιστορία, η φανέλα και η καθημερινή προσπάθεια της Διοίκησης φέρνουν στην ομάδα εργασίας του ΑΡΗ, τον Κώστα Μήτογλου, για τα επόμενα πέντε χρόνια.

Ο αθλητής, από τη Φλώρινα όπου βρίσκεται για την προετοιμασία της ομάδας, πραγματοποίησε τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του ΑΡΗ στην επίσημη ιστοσελίδα της Κ.Α.Ε. ΑΡΗΣ, σημειώνοντας:

«Είναι πολύ μεγάλη η χαρά μου που ολοκληρώθηκε η μεταγραφή μου στον ΑΡΗ, σε μία τεράστια ομάδα, με Ιστορία και τίτλους. Αποτελεί την ύψιστη τιμή για μένα το γεγονός ότι θα φοράω τη φανέλα αυτής της ομάδας. Ανοίγει, πλέον, ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο στη ζωή μου και στη σταδιοδρομία μου και το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ είναι σκληρή δουλειά από μέρους μου, ώστε να δικαιώσω τον προπονητή και τη Διοίκηση για την επιλογή τους. Θα ήθελα, επίσης, να ευχαριστήσω πολύ τον κ. Θεόδωρο Ροδόπουλο, για όλα όσα με έχει διδάξει ως αθλητή και ως άνθρωπο έως σήμερα».

Η Κ.Α.Ε. ΑΡΗΣ ευχαριστεί τον κ. Δημήτρη Παπαϊωάννου, καθώς για ακόμη μία φορά συνέβαλλε εμπράκτως και καθοριστικά στην ολοκλήρωση της μεταγραφής του παίκτη στην ομάδα."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου