Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Μπουτάρης σε Σαββίδη: «Εγώ είμαι Αρειανός. Να "κουρευτεί" το χρέος του παοκ!»


Άλλο ένα ρεσιτάλ έδωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης στην εκδήλωση του Ιβάν Σαββίδη στο ξενοδοχείο "Μακεδονία Παλλάς". Ο μεγαλομέτοχος του δικεφάλου αφού ολοκλήρωσε την ομιλία του έδωσε το λόγο στους παρευρισκόμενους, προσκεκλημένους του.

Ανάμεσα στους παρευρισκόμενους λοιπόν βρίσκεται και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, ο οποίος απευθυνόμενος στον κ. Σαββίδη και το αίτημά του δεύτερου για μερική διαγραφή των χρεών του παοκ δήλωσε: "Αυτό που λέει ο Σαββίδης μπορεί να γίνει. Υπάρχει προηγούμενο σε διαγραφή των χρεών. Στην αεκ χάρισαν τόσα χρέη. Στο Δήμο Θεσσαλονίκης υπήρξε η γνωστή επεξαίρεση των 21 εκατ. ευρώ. Από αυτά συμφωνήθηκε να πληρώσουμε τα 7 και τα υπόλοιπα να διαγραφούν. Εμείς σαν δήμος έχουμε πληρώσει ήδη τα 6".

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης στη συνέχεια τόνισε πως ο Δήμος θα είναι στο πλευρό του Σαββίδη και του παοκ, ενώ χαριτολογώντας ανέφερε "Αν και εγώ είμαι Αρειανός... Δεν ξέρω πως έγινε αυτό... τα εγγόνια μου είναι όλα παοκ, Θύρα 4", υποστήριξε.

Τέλος, ο Σαββίδης απάντησε με το γνωστό... βλαχορώσικο "φλεγματικό" χιούμορ που τον διακρίνει αναφερόμενος στην επιλογή της ομάδας του Δημάρχου, "Είναι το μόνο λάθος στη ζωή σας, αλλά μπορούμε να το διορθώσουμε αυτό ".

Σε καλό να μας βγει.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου