Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Λαμπερά τα εγκαίνια του περιπτέρου του Αρη στη ΔΕΘ!


Σήμερα το απόγευμα στις 8 πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του περιπτέρου της ΚΜΑ στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης παρουσία πλήθους κόσμου. 


Το παρών έδωσαν ο πρόεδρος της ΠΑΕ Δημήτρης Ηλιάδης, η μεγάλη δόξα του «κιτρινόμαυρου» ποδοσφαίρου Αλέκος Αλεξιάδης, ο πρόεδρος της ΚΑΕ Λευτέρης Αρβανίτης, o θρύλος του «κιτρινόμαυρου» μπάσκετ Xάρης Παπαγεωργίου, ο πρόεδρος της ΚΜΑ Παναγιώτης Στεφανίδης, ο πρώην πρόεδρος του ΑΣ Νίκος Παπαδόπουλος, σχεδόν όλα τα μέλη της ΠΑΕ της ΚΑΕ αλλά και του βόλεϊ του Αρη, όπως ο Θωμάς Γιώτας, αλλά και πολλοί άλλοι πρώην παράγοντες, αθλητές και φίλαθλοι της ομάδας.


Την κορδέλα έκοψε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης που δήλωσε μεταξύ άλλων: «Γεννήθηκα σε μία οικογένεια όπου όλοι ήταν "γριές", ο γαμπρός μου είναι παοκτσής. Εγώ ήμουν και θα είμαι για πάντα Αρειανός. Θα προσπαθήσω όσο δύσκολο και αν είναι λόγω του γαμπρού μου να κάνω και τα εγγονάκια μου Αρειανάκια. Ελπίζω κάποια στιγμή να ξεκινήσουμε μια πολύ καλύτερη πορεία σε όλα τα τμήματα του Συλλόγου».


Μετά τον σύντομο πρόλογό του έκοψε την κορδέλα και ξεναγήθηκε στο περίπτερο όπου πέρα από τις πολλές φωτογραφίες που είδε, παρακολούθησε και το 15λεπτο βίντεο που ετοιμάστηκε από τους επιτελείς της ομάδας.


Στην συνέχεια ο μεγάλος θρύλος της ομάδας Αλέκος Αλεξιάδης του απένειμε τιμητική πλακέτα. Ακολούθησε ξενάγηση στο περίπτερο από τον δημοσιογράφο Βασίλη Κεχαγιά που παρουσίασε την εκδήλωση. Ο Βασίλης Κεχαγιάς αφού έκανε μια ιστορική αναδρομή στη «γέννηση» του Άρη, τόνισε: «Ο Άρης είναι φαινόμενο».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου