Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

«Έγιναν εγκλήματα στον Άρη, μόνο ο κόσμος κρατά την ομάδα»


Σε ραδιοφωνικό σταθμό φιλοξενήθηκε ο  Άγγελος Χαριστέας. Mεταξύ άλλων μίλησε και για τον Άρη:

"Ο Άρης είναι μια πολύ μεγάλη ομάδα που την κρατάει όλα τα χρόνια μόνο ο κόσμος. Δεν υπήρξε κάποιος άνθρωπος να συσπειρώσει την ομάδα. Στεναχωριέμαι κάθε μέρα με όσα συμβαίνουν στον Άρη. Παιδάκι πήγα στον Άρη, στα 16 μου,  έμεινα έξι χρόνια, έφυγα για τον εξωτερικό και υπήρξαν σκαμπανεβάσματα από τότε στην πορεία της ομάδας. Έπεσε, ανέβηκε ξανά, έχουν γίνει… εγκλήματα όλα αυτά τα χρόνια στον Άρη. Το σκεφτόμουν πολλά χρόνια και γούσταρα να γυρίσω να παίξω στον Άρη. Εδώ ζω στην πόλη και δεν θα μπορούσα να πάω σε άλλη ομάδα. Αυτά είναι περασμένα όμως. Έχουν γίνει πολλά. Το τραγικότερο που έχουν κάνει όσοι διοικούσαν τον Άρη τόσα χρόνια είναι ότι κατόρθωσαν να κάνουν τους ποδοσφαιριστές που φόρεσαν την φανέλα του Άρη να μισήσουν την ομάδα.

Όλοι οι παίκτες που φόρεσαν την φανέλα του Άρη έφυγαν με κλωτσιές και δεν υπήρξαν οι γέφυρες επικοινωνίας με την ομάδα. Όλες οι ομάδες στηρίζονται στους παλιούς παίκτες για να τις βοηθήσουν και στον Άρη δεν έχει γίνει ποτέ αυτό. Γιόρτασε ο Άρης και βραβεύτηκε η ομάδα του 1970. Άξια βραβεύτηκε αλλά από τότε, επί τόσες δεκαετίες δεν υπήρχαν ποδοσφαιριστές που βοήθησαν την ομάδα; Πονηρεύομαι και πιστεύω πως τους αρέσει αυτή η κατάσταση. Δεν θέλουν τις προσωπικότητες στον Άρη. Εμένα δεν με ενδιέφερε ποτέ να φαίνομαι ωραίος. Εγώ θα θυμηθώ την μια προπόνηση που έκανα στον Άρη και μου είπε ο προπονητής τη επόμενη μέρα πως πήρε εντολή από την διοίκηση να μην κάνω ξανά προπόνηση. Αυτό έγινε και με τον Δέλλα. Λες σε έναν ποδοσφαιριστή που έπαιξε έξι χρόνια και άφησε κάποια χρήματα στον σύλλογο όταν έφυγε και γύρισε για να βοηθήσει ανιδιοτελώς να μην κάνει ξανά προπόνηση;

Αυτοί οι άνθρωποι που διοικούν είναι λίγοι, δεν έκατσαν σε ένα τραπέζι να συζητήσουν πώς να βοηθήσουν αυτή την ομάδα και να φέρουν τον κόσμο. Ο κόσμος έβαζε λεφτά και ποτέ δεν είχε ανταπόδοση. Εμένα με σταματάνε οι Αρειανοί και κανένας δεν μου την έχει… πει, ούτε ένας στους 100. Από αλλού πηγάζει όλο αυτό;

Με καλέσανε από την Βέρντερ 10 χρόνια μετά να παραστεί η ομάδα της δικής μου εποχής σε μια εκδήλωση, να γεμίσει το γήπεδο, να μας χειροκροτήσει ο κόσμος. Σε μια ομάδα που έπαιξα μόλις δυόμιση χρόνια. Εγώ δεν ζητάω να με τιμήσουν στον Άρη. Όμως ένας δεν μας πήρε τηλέφωνο να μου πει ‘Άγγελε βοήθησε μας λίγο’. Μια φορά μόνο πήρα τον μάνατζερ μου να ασχοληθεί με την περίπτωση του Γιαννιώτα και να πουληθεί για να πάρει χρήματα ο Άρης. Δεν ήξερα πως ο Γιαννιώτας είχε τόσο μικρή ρήτρα. Τον πήρε η Φορτούνα με 150.000 χιλ. ευρώ, ενώ θα μπορούσε να δώσει 500.000 χιλ. ευρώ από την στιγμή που τον ήθελε. Αυτή ήταν η μοναδική φορά που ζήτησαν την βοήθειά μου.

Βλέπουμε έναν ΠΑΟΚ που έχει στην διοίκηση τον Βρύζα, τον Κωνσταντινίδη, τον Ζαγοράκη . Η ΑΕΚ έχει τον Λυμπερόπουλο, τον Δέλλα, τον Μπορμπόκη τον Κωστή και άλλα 1.000 άτομα. Ο Άρης αδικεί τον εαυτό του συμπεριφερόμενος με κακίες  σε προσωπικότητες που πέρασαν από την ομάδα. Εγώ μια χαρά είμαι. Αλλά αυτό έγινε ακόμα και με τον Γκάλη που τώρα τελευταία επέστρεψε. Με προσωπικότητες χτίζεται μια μεγάλη ομάδα. Αυτό γίνεται ακόμα και στην Μπαρτσελόνα, δεν γίνεται στον Άρη να κάνουμε κάτι διαφορετικό;”.

Εμείς απορούμε πως τέτοια κεφάλαια όπως ο Χαριστέας δεν αξιοποιούνται από την ομάδα. Άνθρωποι γνώστες του ποδοσφαίρου. Ή μάλλον ξέρουμε... Για να διοικούν οι ανίκανοι. Να αξιοποιηθεί ΧΘΕΣ ο Άγγελος Χαριστέας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου