Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Πουλίδο: «Απλήρωτοι από τον Οκτώβριο»


Το γεγονός πως οι ποδοσφαιριστές του Αρη είναι απλήρωτοι από τον περασμένο Οκτώβριο (οι πρόσφατες καταβολές των 500 ευρώ σε κάθε παίκτη, ασφαλώς δεν μπορούν να ληφθούν υπόψιν), επιβεβαίωσε ο Ρούμπεν Πουλίδο.

O Ισπανός είπε στην εφημερίδα «Goal»: «Eδω και δυο χρόνια νιώθουμε πώς παλεύουμε μόνοι μας. Από τον περασμένο Οκτώβριο έχουν παύσει οι πληρωμές και δεν πληρώνονται ούτε καν τα σπίτια των ποδοσφαιριστών. Πάμε για προπόνηση και δεν υπάρχουν μασέρ, δεν υπάρχουν φυσιοθεραπευτές γιατί κι εκείνοι δεν πληρώνονται εδώ και 17 μήνες. Φτάνει πια τα λόγια, θέλουμε λύσεις. Σε συνομιλίες μου με τους προέδρους τούς ανέφερα τα προβλήματα. Δεν έκαναν τίποτα. Αν λείπει η δουλειά σε νορμάλ συνθήκες όλη την χρονιά δύσκολα πετυχαίνεις.

Υπάρχουν αρκετοί που θέλουν να σπιλώσουν το όνομα μου και ορισμένων συμπαικτών μου ίσως για να στρέψουν την προσοχή του κόσμου από τα πραγματικά προβλήματα.

Βλέποντας την έλλειψη οργάνωσης παραιτήθηκα από αρχηγός. Όλη την σεζόν δεν είπα τίποτα, ενώ ήθελαν να είμαι αρχηγός έδιωξαν τον μεταφραστή. Ποτέ δεν πέταξα το περιβραχιόνιο μου είναι ψέμα».

Καμία διάθεση αυτοκριτικής από τον ποδοσφαιριστή που αγωνίστηκε φέτος σε μόλις 16 αγώνες με απογοητευτικές έως προκλητικές εμφανίσεις και τα χρήματα του είναι εξασφαλισμένα από το τηλεοπτικό συμβόλαιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου