Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Σούλης: «Είμαι μαχητής, δεν πέφτω εύκολα»


Ο Σούλης Παπαδόπουλος με δηλώσεις του στο αναφέρθηκε στην κατάσταση στην οποία βρίσκεται η ομάδα του ενόψει ΟΦΗ, αλλά και στη μάχη που θα δώσει ο Άρη για να γίνει το θαύμα.


Ο τεχνικός των «κίτρινων» με δηλώσεις του στη κάμερα της nova αρχικά ρωτήθηκε για τις διοικητικές εξελίξεις.

«Εγώ είμαι προπονητής και πρέπει να κρατάω συγκεντρωμένη την ομάδα στο αγωνιστικό κομμάτι. Κοιτάω να προετοιμαστούμε για ένα παιχνίδι το οποίο πιστεύω πως είναι το πιο καθοριστικό, χωρίς να σημαίνει πως τα άλλα δεν ήταν. Κι αυτό διότι αν δεν κερδίσουμε θα έχουμε ελάχιστες πιθανότητες, ενώ αν το κερδίσουμε θα έχουμε ψυχολογία για να μπορέσουμε να τα καταφέρουμε. Πράγματι, είμαστε δύσκολα αυτή την εβδομάδα, αλλά και την προηγούμενη ήταν και την πιο προηγούμενη ήταν και κάτι ανάλογο είχε γίνει και πέρυσι, όταν πηγαίναμε στον Ατρόμητο. Δεν ξέρω τι θα γίνει, αυτό που ξέρω είναι ότι πρέπει να είμαι έτοιμος κι εγώ και οι ποδοσφαιριστές, αυτοί που έχουν απομείνει με τόσα προβλήματα, ώστε να είμαστε έτοιμοι».

-Την προηγούμενη εβδομάδα η ποδοσφαιρική Ελλάδα υποκλίθηκε στον Σούλη Παπαδόπουλο, ο οποίος είχε το κουράγιο να πάει κόντρα στην προεδρική εντολή για αποχώρηση του Αρη από το γήπεδο...

« Δεν νομίζω πως πήγα κόντρα στην προεδρική εντολή, διότι ο κ. Σκόρδας ήταν εκνευρισμένος και είπε αυτό που είπε. Εγώ, εκείνη τη στιγμή, είχα πιο καθαρό μυαλό και αυτό θα έκανα οπουδήποτε. Στο παιχνίδι Ολυμπιακού Βόλου-Πιερικού, ήμουν απ΄ την πλευρά των νικητών, δηλαδή δεν ήμουν ο χαμένος και έβλεπα τους παίκτες της αντίπαλης ομάδας να πέφτουν κάτω και δεν μου άρεσε. Πράγματι, μετά τιμωρήθηκαν. Απλά, έτυχε μετά να πάω εγώ σ΄ αυτή την ομάδα και σώθηκε! Επομένως, πάντα είχα στο μυαλό μου αυτό το περιστατικό. Ο Αρης, είναι μια ομάδα η οποία πρέπει να παλεύει όλα τα παιχνίδια μέχρι το 93΄-94΄, άρα πήγα στη λογική. Σ΄ αυτό που θέλει να βλέπει κάθε υγιής φίλαθλος. Κάθε προπονητής, σωστός και επαγγελματίας, αυτό πρέπει να κάνει».

-Πάντως, αν δεν υπήρχε ο Σούλης Παπαδόπουλος, στα Χανιά, ο Αρης θα είχε πέσει.

«Δεν νομίζω να είχε γίνει αυτό. Διότι και ο κ. Σκόρδας, είπε μετά να συνεχίσουμε και δεν νομίζω ότι θα γινόταν αυτό. Καταρχήν, θα ήταν καταστροφή και δεν θα το δεχόμουν εγώ σαν προπονητής. Δεν θα μπορούσα να ξανά εργαστώ. Πρέπει να παίζεις, είτε με οκτώ, είτε με εννιά, εκτός αν μείνεις με έξι, όπως λέει ο κανονισμός. Έκανα αυτό που έπρεπε να κάνω. Μακάρι να μη γίνονταν αυτή η φάση, να κέρδιζε ο Αρης και την άλλη μέρα ας έφευγα απ΄ την ομάδα, αλλά ο Αρης να έπαιρνε τους βαθμούς. Αυτό το ματς το πηγαίναμε όπως θέλαμε, έτσι όπως το είχαμε βάλει στο μυαλό μας, παρ΄ ότι, στο α΄ ημίχρονο, δεχτήκαμε ένα γκολ στις καθυστερήσεις, χωρίς καμία ομάδα να έχει ευκαιρίες. Είχαμε πει, μετά το 60΄ , να αρχίσουμε να ρισκάρουμε γιατί παίζαμε για τη νίκη και τελικά, λόγω συνθηκών, ρισκάραμε από το 45΄».

-Τώρα, για να μιλάμε αληθινά, ο Αρης έχει μαθηματικές ελπίδες ή ουσιαστικές;

«Όταν υπάρχουν 8 παιχνίδια κι όταν ο Αρης έχει καταφέρει, αυτό που έχει καταφέρει, πέρυσι, αν και το λέμε συνέχεια αυτό και δεν είναι καλό, πιστεύω ότι υπάρχει αυτή η ελπίδα! Ότι ο Άρης μπορεί και φέτος να τα καταφέρει. Εγώ πιστεύω πάρα πολύ ότι μπορούμε το Σάββατο να πάρουμε, μ΄ αυτά τα παιδιά που έχουν απομείνει, το παιχνίδι και αν καταφέρουμε και κερδίσουμε, σίγουρα θα έχουμε περισσότερες μαθηματικές ελπίδες, απ΄ ότι έχουμε τώρα. Όλα γίνονται».

-Η γνώμη σας για τον ΟΦΗ;

«Ο ΟΦΗ είναι μία ομάδα που έχει ενισχυθεί πάρα πολύ τον Ιανουάριο, δεν είναι η ομάδα του πρώτου γύρου. Αν και πιστεύω ότι και στον α΄ γύρο είχε καλή ομάδα. Βλέπουμε οτι είναι πολύ ψηλά στη βαθμολογία, έχει καλούς παίκτες, δεν έχει άγχος, που είναι το κυριότερο, γιατί όταν δεν έχεις άγχος, παίζεις καλύτερο ποδόσφαιρο. Αρα πρέπει να ξεπεράσουμε τους εαυτούς μας για να τους κερδίσουμε. Επειδή μείναμε στη Κρήτη, μίλησα στα παιδιά, μετά το ματς με τον Πλατανιά, τους είπα ότι πρέπει να ξαναβρούμε τη δύναμη, να ξαναδουλέψουμε, παρά τα όσα συμβαίνουν. Ας μη κρυβόμαστε, είναι δύσκολο να μπεις σε αγωνιστικούς ρυθμούς, όταν γίνονται αυτά τα πράγματα στην ομάδα. Εγώ, βέβαια, δεν θέλω να ανακατεύομαι σ΄ αυτά τα πράγματα. Πρέπει να μένω αμέτοχος, αλλά δεν σας  κρύβω ότι και στο δικό μου το μυαλό μπαίνουν αυτά, όπως και στου ποδοσφαιριστή ο οποίος θέλει να κάνει μια ενέργεια και να το σκέφτεται. Προσπαθούμε με τα παιδιά να τα βγάλουμε ολ΄ αυτά απ΄ το μυαλό μας, να μείνουμε συγκεντρωμένοι, με καθαρό μυαλό και να τα καταφέρουμε».

-Μετά απ’ όλα αυτά που έγιναν στα Χανιά, τι σας λέει ο κόσμος στους δρόμους της Θεσσαλονίκης;

«Ένας απ΄ τους λόγους για τους οποίους ήθελα να δουλέψω στον Αρη, ξανά, ήταν ο κόσμος του. Όπως μ΄ έχει αυτός σε εκτίμηση, έτσι τον έχω κι εγώ. Ο κόσμος του Αρη, δεν ξεχνάει αυτόν που έχει προσφέρει. Αυτό που μου λέει ο κόσμος είναι να συνεχίσουμε, να μη το βάλουμε κάτω και να σώσουμε τον Αρη. Ακόμα και τώρα που είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα, μου λέει '' κόουτς, βοήθα μ΄ όλες σου τις δυνάμεις''. Εγώ, λοιπόν, θα κάνω τα πάντα γιατί έτσι έχω μάθει στη ζωή μου, να είμαι μαχητής, να προσπαθώ να βγαίνω νικητής. Βέβαια, άλλες φορές τα καταφέρνω, άλλες όχι, αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο και δεν έχω μάθει να πέφτω. Αν πέσω, θα πέσω όρθιος, να το ξέρετε! Δεν έχω μάθει να λυγίζω. Παίρνω δύναμη από ανθρώπους που μ΄ αγαπάνε, από τους ποδοσφαιριστές μου και απ΄ όλο τον κόσμο. Θέλω να πω για τους συνεργάτες μου ότι όλοι είναι άψογοι, όπως και ο κ. Φοιρός. Είχαν ακουστεί διάφορα πράγματα όταν είχε έρθει,  ότι έρχεται για ν΄ αντικαταστήσει εμένα κτλ. Τον εκτιμώ πάρα πολύ, μ΄ έχει βοηθήσει και θέλω να του πω, ευχαριστώ. Είμαστε οικογένεια». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου