Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

"Zώο" οπαδός του ΠΑΟΚ χτύπησε τυφλό συνοπαδό του


Η ντροπιαστική για όλους μας, για ολόκληρη την ελληνική κοινωνία, ιστορία αλλά ειδικά για τους φιλάθλους αυτής της ομάδας έγινε γνωστή χθες.


Συγκεκριμένα ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη λίγο πριν το τέλος του  αγώνα ανάμεσα σε ΠΑΟΚ και Βέροια. Oπαδός - "ζώο" του ΠΑΟΚ πήδηξε τα κάγκελα μεταξύ των θυρών 4 και 5 (προερχόμενος από τη θύρα 4) και χτύπησε τυφλό φίλαθλο που παρακολουθούσε το παιχνίδι από τη θύρα 5 του γηπέδου της Τούμπας.

Αυτό συνέβη διότι ο τυφλός οπαδός του ΠΑΟΚ, Στέλιος Ιωαννίδης, αποδοκίμασε όσους αποδοκίμαζαν ποδοσφαιριστή της ομάδας τους όταν ανακοινώθηκε από τα μεγάφωνα του γηπέδου ότι ανακηρύχθηκε MVP του αγώνα.

Όπως δήλωσε σε ιστοσελίδα: «Μου είπαν ότι θα βρουν αυτόν που μου επιτέθηκε. Εγώ δεν πρόκειται να μπλέξω την αστυνομία. Αλλά θέλω αυτόν που με κτύπησε να έρθει μπροστά μου όταν θα είναι ξεσούρωτος και ξεμαστούρωτος να δω πώς θα με αντιμετωπίσει. Μόνο αυτό θέλω. Οσο και να προσπαθήσουν κάποιοι, εγώ την άποψή μου θα την λέω ακόμη και να με ξαναχτύπησουν. Και θα παίρνω διαρκείας, και στο γήπεδο θα πηγαίνω».

Απλά ΝΤΡΟΠΗ

1 σχόλιο:

  1. 4A αφου...ποιο επαναστατες πεθαινεις εκει περα..η μηπως ΟΧΙ?φασιστο-ζωα γαμω την χρυση ομελετα και τον μπαοκ σας.ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή