Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

«Τρέφω μεγάλο σεβασμό στον Άρη και τους φιλάθλους του!»


Ο Ντιν Μπουζάνης, μιλώντας στην ιστοσελίδα της καινούριας του ομάδας, της αγγλικής, Καρλάϊλ δήλωσε μεταξύ άλλων πως σέβεται τον Άρη και τους οπαδούς του.

Αρχικά δεν έκρυψε τη χαρά του για την επιστροφή του στο νησί: «Ήμουν μέχρι πρότινος στην Ελλάδα, μέλος της ομάδας του Άρη αλλά τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν καλά. Έτσι είμαι χαρούμενος που έχω την ευκαιρία να επιστρέψω στην Αγγλία. Απολαμβάνω πραγματικά την παρουσία μου εδώ και χαίρομαι για τη συμφωνία που επιτεύχθηκε. Το συμβόλαιο τριών μηνών που υπέγραψα μου δίνει το κίνητρο να δουλέψω σκληρά και ελπίζω να "κερδίσω" ένα συμβόλαιο για την επόμενη σεζόν».

Ο πρώην τερματοφύλακας του Αρη χαρακτήρισε το ελληνικό πρωτάθλημα ως ένα από τα καλύτερα στον κόσμο αλλά στην πορεία διαπίστωσε πως η Αγγλία προσφέρει αυτό που θέλει κάθε ποδοσφαιριστής, ο οποίος επιζητά την ατομική βελτίωση. «Ήμουν ενθουσιασμένος όταν μου δόθηκε η ευκαιρία να πάω στην Ελλάδα. Το επίπεδο του πρωταθλήματος είναι αρκετά καλό και αγωνίζονται σ" αυτό ορισμένες πολύ καλές ομάδες. Υπήρχε ενδιαφέρον για μένα από αγγλικές ομάδες αλλά ήθελα να δοκιμάσω τη τύχη μου στην Ελλάδα γιατί είναι ένα από τα κορυφαία πρωταθλήματα στον κόσμο. Πίστεψα πως θα ήταν μια καλή ευκαιρία για μένα αλλά τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως θα ήθελα. Κατάλαβα πως η Αγγλία είναι το καλύτερο μέρος για να βελτιωθεί ένας ποδοσφαιριστής».

Ο Μπουζάνης εξέφρασε τον σεβασμό του για τον Άρη και τους φιλάθλους του. «Τρέφω μεγάλο σεβασμό στον Άρη σαν ομάδα, οι οπαδοί του ήταν θαυμάσιοι μαζί μου αλλά είναι ωραίο να βρίσκομαι και πάλι στην Αγγλία».

Ολόκληρη η συνέντευξη ΕΔΩ.
Δείτε ένα μικρό απόσπασμα της συνέντευξης:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου