Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

«Δε με νοιάζει η θέση του Άρη!»


Την οριστική απόφαση του Αστέρα Τρίπολης για την απόκτηση του Τάσου Μπακασέτα, περιμένει η διοίκηση του Άρη. Οι «κίτρινοι» έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την απόκτηση του Έλληνα ποδοσφαιριστή, με τη μορφή δανεισμού από τους Αρκάδες.


Η διοίκηση του Αστέρα δεν έχει απαντήσει ακόμα στην αντίστοιχη του Άρη, κάτι που αναμένεται τις επόμενες ημέρες. Ο Μπακασέτας μιλώντας στο “arenafm.gr”, παραδέχτηκε το ενδιαφέρον του Άρη, σημείωσε ότι βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας της πρότασης και ξεκαθάρισε ότι δεν τον ενδιαφέρει αν οι κίτρινοι είναι τελευταίοι!

 -Τάσο, ακούγεται πολύ έντονα το όνομα σου για τον Άρη. Ισχύει ότι υπάρχει πρόταση; 

«Τα ξέρω και εγώ όλα όσα ακούγονται, τα έχω υπ’ όψιν μου. Μαζί με τον εκπρόσωπο μου επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα της υπόθεσης και θα πάρουμε την καλύτερη απόφαση για το μέλλον μου. Υπάρχει ενδιαφέρον απ’ τον Άρη, το οποίο με τιμάει».

-Είναι δεδομένο ότι θα αποχωρήσεις απ’ τον Αστέρα; 

«Όπως ίσως θα έχετε δει, φέτος στον Αστέρα Τρίπολης έχω περιορισμένο χρόνο συμμετοχής και αποφάσισα ότι μάλλον είναι καλύτερα να πάω κάπου που θα παίζω».

 -Σε ενδιαφέρει να παίξεις στον Άρη; 

«Σίγουρα με ενδιαφέρει και με τιμάει αυτό το ενδεχόμενο. Ο Άρης είναι πάντα μια μεγάλη ομάδα, που μπορεί να έχει προβλήματα αυτή την περίοδο, αλλά αυτό δε σημαίνει κάτι. Εννοείται ότι θα με ενδιέφερε».

 -Το γεγονός ότι είναι τελευταίος στη βαθμολογία σε αποθαρρύνει; 

«Δε σημαίνει απολύτως τίποτα! Για εμένα δεν αλλάζει κάτι είναι σ’ αυτή τη δύσκολη θέση. Έχει πολλά παιχνίδια ακόμη και όλα μπορούν να ανατραπούν».

 -Υπάρχει ενδεχόμενο να αποκτηθείς ως ελεύθερος; 

«Όχι, αν τελικά καταλήξουμε σε συμφωνία, αυτή έχει να κάνει με δανεισμό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου