Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

«Έψαχνα τον Ηλιάδη και δεν τον έβρισκα, είπε πράγματα που δε λέγονται»


Στον Arena FM μίλησε ο πρώην ποδοσφαιριστής του Άρη, Μανώλης Παπαστεριανός και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στην ομάδα της Θεσσαλονίκης.

Όπως είπε χαρακτηριστικά: «Πρέπει να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα. Είναι ψέματα πως εγώ ζητούσα 180.000 ότι ποσά γράφονται. Δε θα συζητούσα νέο συμβόλαιο εφόσον δεν είχαν ξεκαθαριστεί οι παλιές οφειλές. Μου είχαν προτείνει να συμφωνήσουμε να πάρω τα χρήματα σε πέντε χρόνια,  ενώ εγώ τους είπα για έναν χρόνο και δεν τα βρήκαμε. Εγώ θα συμφωνούσα και για δύο η τρία χρόνια αλλά δε έγινε άλλη επαφή.  Η μοναδική πρόταση ήταν να πληρωθώ σε πέντε χρόνια. Είχα κάνει δύο προτάσεις στον κύριο Ηλιάδη και μου είπε πως θα τις σκεφτεί και θα με πάρει τηλέφωνο αλλά δε με πήρε ποτέ. Στη συνέχεια τον έψαχνα αλλά δε σήκωνε το τηλέφωνο. Σε καμιά περίπτωση δε ήθελα να κάνω προσφυγή στον Άρη αλλά είπε κάποια πράγματα ο κύριος Ηλιάδης τα οποία δεν λέγονται και φτάσαμε στα άκρα. Εγώ περιμένω ακόμα και τώρα τον κύριο Ηλιάδη να με πάρει τηλέφωνο για να συμφωνήσουμε».

Για το ίδιο θέμα δήλωσε στην εφημερίδα SportDAY: «Ο Άρης περνάει μια δύσκολη περίοδο, αλλά θεωρώ ότι όταν είσαι μεγάλη ομάδα κάποια στιγμή θα βρεις τον δρόμο σου».

Και πρόσθεσε για την πιθανότητα να επιστρέψει στην Ελλάδα: «Δεν αποκλείω τίποτα. Δεν μπορείς να προβλέψεις το μέλλον. Η αλήθεια είναι, πάντως, ότι δυστυχώς δεν έφυγα με τον καλύτερο τρόπο από τον Άρη. Δεν με ήθελαν κάποια συγκεκριμένα άτομα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου