Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Kόντης:«Ο καθένας έχει την ιστορία του στο ποδόσφαιρο»... Εμένα μου λες;


Δεν άφησε ασχολίαστες ο Γιάννης Κόντης τις κατηγορίες που εξαπέλυσε εναντίον του ο Τάκης Γκώνιας μετά το τέλος της συνεργασίας του με τη Γλυφάδα.

Ο παράγοντας του συλλόγου (που ενδιαφέρθηκε για το Γ. Μιχαλήτσο αλλά και τον Γκ. Όγιος) μιλώντας στο flnews.gr σχολίασε καυστικά τα λεγόμενα το 42χρονου τεχνικού, αναφέροντας τους απουσία βαθμών που είχε η Γλυφαδα στις τρεις πρώτες αγωνιστικές του πρωταθλήματος.

«Δεν θα ασχοληθώ με τις αστειότητες του κυρίου Γκώνια. Ο καθένας έχει την ιστορία του στο ποδόσφαιρο και τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους για τον συγκεκριμένο κύριο... μηδέν βαθμοί σε τρία ματς».


Εμένα μου λες ρε Γιάννη; Μεγάλη ιστορία...


Το τραγουδάκι απλά μου αρέσει..........................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου