Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

Oυμπίντες: «Τιμή μου που έπαιξα στον Αρη»


Ο Χαβιέρ Ουμπίντες θα τεθεί αντίπαλος του Αρη για πρώτη φορά μετά το πέρασμά του από τον Αρη. Ο Αργεντινός ποδοσφαιριστής επέστρεψε στην Ελλάδα για λογαριασμό του Ατρόμητου, τον οποίο θα αντιμετωπίσει ο Αρης τη Δευτέρα.


Μιλώντας για τη συνέχεια των υποχρεώσεων της ομάδας του Περιστερίου στον «Sentra 103,3», ο Ουμπίντες είπε: «Η ομάδα μου θα πρέπει να προσέξει την κόπωση από το ευρωπαϊκό ταξίδι. Στις προπονήσεις είμαστε πολύ συγκεντρωμένοι σε αυτό που θέλουμε να κάνουμε. Δεν έχουμε ξεκινήσει όπως θέλουμε το πρωτάθλημα στις δύο πρώτες αγωνιστικές. Το παιχνίδι αυτό είναι ξεχωριστό για μένα, διότι παίζω ενάντια στην πρώην ομάδα μου. Ευχαριστώ πολύ τον Αρη για όσα μου προσέφερε και στέλνω την αγάπη μου σε όλους τους φιλάθλους. Όμως είμαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής και αγωνίζομαι αλλού».

Αναφερόμενος στο πέρασμά του από τους «κίτρινους» αλλά και το ενδεχόμενο να παίξει ξανά κάποτε με τη φανέλα του Αρη είπε: «Έχω πολλές όμορφες αναμνήσεις από το πέρασμά μου από τον Αρη. Ήταν μεγάλη μου τιμή να παίξω με τα χρώματα του Αρη, όπως επίσης και το να παίζω σε ένα τέτοιο ξεχωριστό γήπεδο. Υπήρξαν συζητήσεις με τον κ. Ηλιάδη, προκειμένου να επιστρέψω στον Αρη, όμως οι άνθρωποι του Ατρομήτου με πλησίασαν με μια πολύ σοβαρή πρόταση και με την οικογένειά μου αποφασίσαμε να μετακομίσουμε στην Αθήνα. Ο κ. Ηλιάδης μου ξεκαθάρισε πως η πόρτα του Αρη θα είναι πάντα ανοικτή για μένα, οπότε δεν αποκλείω το ενδεχόμενο συνεργασίας στο μέλλον».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου