Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

O Άρης απέκτησε τον Καρασαλίδη! (video)


Η ΠΑΕ Άρης ανακοίνωσε την απόκτηση του Τέλη Καρασαλίδη. Ο Καρασαλίδης αγωνίζεται ως κεντρικός αμυντικός και αγωνιζόταν στην ομάδα του Πανσερραϊκού. Η ανακοίνωση:


"Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ ανακοινώνει την απόκτηση του Αριστοτέλη Καρασαλίδη. Ο 22χρονος κεντρικός αμυντικός βρέθηκε σήμερα το μεσημέρι στα γραφεία της ΠΑΕ ΑΡΗΣ και υπέγραψε τριετές συμβόλαιο συνεργασίας με την ομάδα μας. Ο Αριστοτέλης Καρασαλίδης γεννήθηκε στις 03/05/1991 στη Θεσσαλονίκη (κατάγεται από τα Κ. Πορρόια Σερρών), έχει ύψος 1,86 και βάρος 83 κιλά. Τις δύο προηγούμενες αγωνιστικές περιόδους φορούσε την φανέλα του Πανσερραϊκού, ενώ την σεζόν 2010-’11 αγωνίστηκε διαδοχικά στην Αναγέννηση Γιαννιτσών και στον Μ. Αλέξανδρο Ηράκλειας με υποσχετική από τον Π.Α.Ο.Κ.


«Μεγάλο βήμα στην καριέρα μου»

Μετά την υπογραφή του συμβολαίου, ο Αριστοτέλης Καρασαλίδης, ο οποίος χθες το απόγευμα βρέθηκε στις εγκαταστάσεις του Ν. Ρυσίου και έκανε την πρώτη του προπόνηση, δήλωσε την επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ ΑΡΗΣ.

«Η μεταγραφή μου στον ΑΡΗ είναι ένα μεγάλο βήμα στην καριέρα μου. Θέλω να τιμήσω την φανέλα του ΑΡΗ και να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις τη νέα μου ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Γνωρίζω ότι ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος, αλλά δουλέψω σκληρά για να καθιερωθώ»."



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου