Είναι γνωστό ότι ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ χρέωσε με 25-30 εκατομμύρια ευρώ την "καθαρή" ΠΑΕ Άρης σε μόλις 7 χρόνια. Η... νέα έκδοση Ζαχουδάνη, η Λέσχη φίλων Άρη συνεχίζει να είναι μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ.
Τα προβλήματα στον Άρη είναι σημαντικά και όχι μόνο αγωνιστικά. Το αγωνιστικό κομμάτι για το οποίο ευθύνεται αποκλειστικά η διοίκηση Ηλιάδη (Χατζηνικολάου, Μούτας είναι προσωπικές του επιλογές) που εκλέχθηκε μέσα από τις συνήθεις διαδικασίες της ΚΜΑ πάει από το κακό στο χειρότερο. Το πόρισμα της ΝΕΧΙΑ το έχει φάει η μαρμάγκα ενώ με την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου έχω χάσει τη μπάλα. Όσο για την εύρεση επενδυτή, η ΚΜΑ έχει εμπιστευτεί το θέμα αυτό στον... Άγιο Φανούριο!
Εντούτοις, υπάρχουν και θετικές ειδήσεις. Ως άλλοι "ιθαγενείς" παίρνουμε δωράκια, καθρεφτάκια μαγικά και χάντρες. Μόνο που τα (κακά) επικοινωνιακά τρικ δεν είναι αρκετά.
Το αυτονόητο παρουσιάζεται ως μεγαλειώδης επιτυχία. Ο Άρης Θεσσαλονίκης θα έχει παρουσία και περίπτερο στη ΔΕΘ (στα 100 χρόνια ζωής του) και θα το εγκαινιάσει ο δήμαρχος της πόλης ο οποίος είναι αρειανός. ΕΠΙΤΥΧΙΑ! Ας πανηγυρίσουμε!
Από την άλλη ένας μικρός αρειανός φίλαθλος την... κοπάνησε κρυφά απ’ το σπίτι και πήγε στο Χαριλάου για να δει τον Άρη! Πραγματικά αυτή η κίνηση δείχνει την αγνή αγάπη ενός παιδιού για κάτι που τον γεμίζει, κάτι για το οποίο δεν περιμένει καμία ανταπόδοση αλλά είναι γεμάτη κινδύνους για τη σωματική του ακεραιότητα.
Η ΚΜΑ και η ΠΑΕ έσπευσαν να εκμεταλλευτούν επικοινωνιακά το γεγονός με το χείριστο τρόπο. Επιβραβεύουν δημόσια μία συμπεριφορά που είναι πολύ πιθανό να βρει και άλλους μιμητές. Με μία άκρως επιφανειακή προσέγγιση η ΚΜΑ και η ΠΑΕ δώρισε στον μικρό μία φανέλα της ομάδας και ένα εισιτήριο διαρκείας σε μία ΔΗΜΟΣΙΑ εκδήλωση. Δεν γεννιούνται όμως έτσι αρειανοί...
Η ΚΜΑ και η ΠΑΕ θα μπορούσε να επανεξετάσει ευρύτερα το ζήτημα των εισιτηρίων για τους μικρούς οπαδούς του Άρη από τη στιγμή μάλιστα που από το αγωνιστικό κομμάτι δεν μπορείς να "στοχεύσεις" σ' αυτή την ηλικιακή ομάδα. Αντί αυτής της εκδήλωσης-"καθρεφτάκι" θα μπορούσαν να προχωρήσουν σε έκδοση εισιτηρίων διαρκείας για παιδιά κάτω από κάποιο ηλικιακό όριο, σε δημιουργία παιδικής κερκίδας ή άλλες κινήσεις στα πλαίσια του μάρκετινγκ που θα τονώσουν το οπαδικό κίνημα του Άρη μελλοντικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου