Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Αθηναίου: «Όλα γίνονται σε έναν τελικό»


Τρώγοντας ανοίγει η όρεξη. Και στον καλαθοσφαιρικό Άρη δεν μένουν στην πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου, αλλά ετοιμάζονται για μάχη στο Ηράκλειο απέναντι στον Παναθηναϊκό, όπως δήλωσε ο Γιάννης Αθηναίου στη SportDay


Ο 25χρονος γκαρντ των «κίτρινων» μίλησε για την επιλογή του να αφήσει τον Πανιώνιο για τους Θεσσαλονικείς, τον ηγετικό ρόλο που έχει στην ομάδα, την αποχώρηση του Βαγγέλη Αγγέλου και το ρίγος που νιώθει παίζοντας στο «Nick Galis Hall». 

Αναλυτικά, ο Γιάννης Αθηναίου μίλησε για: 

-την επιλογή του να πάει στον Άρη: «Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από τη συνεργασία μου με την ομάδα. Η παρουσία του Βαγγέλη Αγγέλου αποτέλεσε εξαρχής το μεγαλύτερο κίνητρο. Η διοίκηση είναι κοντά μας και προσπαθεί να μη μας λείψει τίποτα». 

-την αποχώρησή του από τον Πανιώνιο: «Ήταν άλλα τα πιστεύω τα δικά μου και άλλα της ομάδας. Με κάλυψε περισσότερο ο ρόλος μου στον Άρη. Θεωρώ ότι έχω φύγει σαν φίλος». 

-το φλερτ με τον Παναθηναϊκό: «Υπήρξε ένα φιλολογικό ενδιαφέρον, αλλά τίποτα παραπάνω». 

-τον αναβαθμισμένο του ρόλο στον Άρη: «Ο ρόλος μου φέτος είναι διαφορετικός. Στον Άρη έχω πιο πρωταγωνιστικό ρόλο και κάνω ό,τι μου ζήτησε το καλοκαίρι ο κόουτς Αγγέλου. Δίνω το 100% σε κάθε αγώνα». 

-την πρόκριση επί του Πανιωνίου: «Η αλήθεια είναι ότι ούτε εμείς το περιμέναμε να ξεκινήσουμε τόσο καλά το ματς. Μπήκαμε πολύ συγκεντρωμένοι, γιατί ξέραμε ότι ο Πανιώνιος είναι καλή και γεμάτη ομάδα. Πολύ σημαντικό ρόλο έπαιξε και το γεγονός ότι τελειώσαμε το ημίχρονο χωρίς λάθος. Δεν πίστεψα στιγμή ότι θα χάσουμε. Είχα εμπιστοσύνη στους συμπαίκτες μου και στον προπονητή. Το θέλαμε πολύ». 

-τη δύναμη του «Nick Galis Hall»: ««Είναι ένα από τα καλύτερα γήπεδα στην Ελλάδα. Ο κόσμος του Άρη είναι μπασκετικός και θέλει επιτυχίες. Κάποιες φορές μας δημιουργεί πίεση αλλά τους θέλουμε δίπλα μας, γιατί μας δίνουν ώθηση και φάνηκε αυτό στο παιχνίδι με τον Πανιώνιο. Όταν παίζουμε σε γεμάτο γήπεδο μάς προκαλεί ρίγος. Το μόνο που θέλεις είναι να τα δώσεις όλα για να χαρίσεις χαρά σε αυτόν τον κόσμο». 

-τις πιθανότητες του Άρη στον τελικό κόντρα στον Παναθηναϊκό: «Θα είναι πολύ δύσκολο παιχνίδι, αλλά είναι τελικός. Ένα παιχνίδι και όλα μπορούν να συμβούν. Έχουμε πολύ μεγάλο κίνητρο. Θα το ευχαριστηθούμε, θα κάνουμε το παιχνίδι μας και θα δούμε στο τέλος...». 

-την αποχώρηση του κόουτς Αγγέλου: «Πίστευα στη δουλειά και στη φιλοσοφία του κόουτς Αγγέλου. Η αποχώρησή του ήταν ένα σοκ για όλους. Όταν όμως έρχεται τέτοια πρόταση (σ.σ.: Εφές Αναντολού) είναι δύσκολο να πεις όχι. Πιστεύω ότι θα τα καταφέρει και εκεί». 

-το στόχο της κλήσης στην Εθνική: «Η Εθνική αποτελεί στόχο κάθε αθλητή. Είναι η μεγαλύτερη τιμή να φορέσεις το εθνόσημο. Εγώ αυτό που κοιτάω είναι να είμαι υγιής, να δουλεύω για να βελτιωθώ και όταν έρθει θα είναι καλοδεχούμενο. Προσπαθώ να είμαι προσγειωμένος και να μην κάνω μεγαλεπήβολα όνειρα». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου