Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Eπίσημη δήλωση Ηλιάδη για τον υποψήφιο επενδυτή


Ανακοίνωση-δήλωση του προέδρου Δημήτρη Ηλιάδη εξέδωσε η ΠΑΕ Άρης:


"Με δεδομένο ότι η εξεύρεση επενδυτή αποτελεί αναγκαιότητα για την ΠΑΕ ΑΡΗΣ και δέσμευσή μου κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης της Κ.Μ.Α., από τον περασμένο Ιούλιο άνοιξα έναν κύκλο συζητήσεων με στόχο να προσελκύσω άτομα τα οποία θα είχαν τη δυνατότητα να ενισχύσουν οικονομικά την ΠΑΕ.

Κύριο μέλημά μου, ήταν και παραμένει, τα άτομα αυτά να συμμετάσχουν στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, την οποία θεωρώ ως την περισσότερο υγιή διαδικασία.

Στο πλαίσιο αυτό εντάσσονται και οι συζητήσεις που είχα με τον επιχειρηματία κ. Γιάννη Κωνσταντινίδη.

Πρόθεσή μου, την οποία γνωστοποίησα και στον συνομιλητή μου, ήταν οι συζητήσεις να παραμείνουν κρυφές για ευνόητους λόγους. Γνωρίζοντας τα παρεπόμενα μίας πιθανής δημοσιοποίησης των συζητήσεων, πολύ περισσότερο του ονόματος του συνομιλητή μου, προσπάθησα να διαφυλάξω το απόρρητο τους επί μακρό χρονικό διάστημα.

Η παρερμηνεία δηλώσεων που έκανε ο σύμβουλος της ΠΑΕ ΑΡΗΣ κ. Θανάσης Αθανασιάδης είχε ως αποτέλεσμα: α) να αλλάξει ο ρυθμός των συναντήσεων που είχα με τον κ. Κωνσταντινίδη, β) την δημοσιοποίηση του ονόματός του και από την πλευρά μου, όταν πλέον αυτό είχε ξεφύγει από τα όρια της εχεμύθειας.

Προς αποφυγή δημιουργίας εσφαλμένων εντυπώσεων ενημερώνω τους φιλάθλους του ΑΡΗ τα εξής:
1. Οι συζητήσεις είχαν ξεκινήσει στις αρχές Σεπτεμβρίου.
2. Ο κ. Κωνσταντινίδης μου είχε δηλώσει σ’ όλους τους τόνους το θερμό του ενδιαφέρον για την μετοχική του συμμετοχή στην ΠΑΕ ΑΡΗΣ, χωρίς βεβαίως να προσδιορίσει επακριβώς την χρονική περίοδο που θα γινότανε αυτό. Είχε μάλιστα παρακολουθήσει και σημαντικούς αγώνες της ομάδας μας.
3. Κατά τη διάρκεια των συζητήσεων που είχα μαζί του πείσθηκα ότι αξίζει να αξιοποιήσω ακόμη και την τελευταία πιθανότητα που υπάρχει, προκειμένου να προσελκύσω μετοχικά τον κ. Κωνσταντινίδη στην ΠΑΕ ΑΡΗΣ.
Η απόφασή μου ενισχύθηκε όταν μου επέδειξε τραπεζικά έγγραφα που αποδείκνυαν το οικονομικό του εύρος, αλλά και έγγραφα που πιστοποιούσαν τα σημαντικά επιχειρηματικά του σχέδια.
4. Στις 29/11/2013 ο κύκλος των συζητήσεων με τον κ. Κωνσταντινίδη έκλεισε χωρίς να υπάρξει αντίρρηση από την πλευρά του στο να συμμετάσχει στην τρέχουσα ή σε άμεση μελλοντική αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της ΠΑΕ ΑΡΗΣ με στόχο να γίνει ο ίδιος ή εταιρεία που εκπροσωπεί κύριος του 51% των μετοχών της ΠΑΕ. Την πρόθεσή του αυτή μου την επιβεβαίωσε με επιστολή που μου απέστειλε στις 30/11/2013 και είναι στη διάθεση της Κ.Μ.Α. Μεταξύ των άλλων έγραφε στην επιστολή: «…Προτεραιότητά μου είναι στις αμέσως επόμενες ημέρες να φροντίσω για την κάλυψη του 51% του μετοχικού κεφαλαίου συμμετέχοντας στην ευρισκόμενη σε εξέλιξη αύξηση...». Ακολούθησε η επιστολή του στις 6/12/2013 με την οποία  μεταξύ των άλλων προανήγγειλε τη δημόσια τοποθέτησή του στο θέμα δια μέσω συνέντευξης Τύπου.
5. Ουδέποτε θα δημοσιοποιούσα τις συναντήσεις που είχα μαζί του εάν δεν διέρρεαν αυτές. Η θέση μου αυτή θα άλλαζε μόνο στην περίπτωση που θα κατέβαλε τις απαραίτητες εγγυήσεις για τη συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο της ΠΑΕ ΑΡΗΣ. Μετά τη διαρροή αναγκάστηκα να διαφοροποιήσω τη στάση μου.
6. Τα σενάρια συνομωσιολογίας που επεξεργάζονται όσοι θέλουν να απαξιώσουν τις προσπάθειές μου για υγιείς λύσεις για την ΠΑΕ τους τα επιστρέφω για να μην κατηγορηθώ ότι καταχρώμαι τα πνευματικά τους δικαιώματα.

Οι πόρτες της ΠΑΕ ΑΡΗΣ είναι ανοιχτές για οποιονδήποτε επιθυμεί να συμμετάσχει μετοχικά στην εταιρεία. Δεν ακυρώνω το οποιοδήποτε υφιστάμενο ή μελλοντικό ενδιαφέρον του κ. Κωνσταντινίδη για την ΠΑΕ ΑΡΗΣ, αλλά προσωπικά δεν θα επιδιώξω νέες συζητήσεις μαζί του εάν νωρίτερα δεν τοποθετηθεί δημοσίως, ώστε να ενημερωθεί ο κόσμος της ομάδας μας για τα σχέδια του, τηρώντας την έγγραφη υπόσχεσή του ή εάν δεν κάνει πράξη με ανέγκλητες εγγυήσεις τη συμμετοχή του στην ΠΑΕ.

Δημόσια τοποθέτηση δεν θεωρώ τη συμμετοχή του σε τηλεοπτικό πάνελ διότι παρόμοιες ενέργειες προσβάλουν τον κόσμο της ιστορικής μας ομάδας.

Ο υπερήφανος κόσμος του ΑΡΗ δικαιούται τίμιας συμπεριφοράς και ξεκάθαρες κουβέντες απ’ οποιονδήποτε εκδηλώνει ενδιαφέρον για τη μετοχική του συμμετοχή στην ΠΑΕ.

Υπόσχομαι ότι από την πλευρά μου στο πλαίσιο αυτό θα κάνω οτιδήποτε είναι ανθρωπίνως δυνατό.

Αυτή είναι ολόκληρη και η μοναδική αλήθεια για το θέμα."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου