Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Κοέλιο: «Δύσκολη η κατάσταση όπως πέρυσι»


Προβληματισμένος με τη φετινή πορεία του Άρη εμφανίστηκε ο Νούνο Κοέλιο. Ο περσινός σκορ του Άρη στο ματς με τον ΠΑΟ, αναφέρθηκε στο συγκεκριμένο γκολ, ενώ υπογράμμισε πως παρακολουθεί την εφετινή πορεία της πρώην ομάδα του, μέσω του διαδικτύου.


Αρχικά, ο Κοέλιο δήλωσε στην εφημερίδα «Goal»: «Έχουν περάσει εννιά μήνες περίπου, αλλά νιώθω σαν να ήταν εχθές αυτό το παιχνίδι. Θυμάμαι ακριβώς τη φάση, στιγμή προς στιγμή, με το κόρνερ που εκτελέστηκε, την πρώτη κεφαλιά που πήρε ο Γρηγόρης (Παπαζαχαρίας) και στη συνέχεια έσπρωξα τη μπάλα στα δίχτυα. Μετά... κενό για κάποια δευτερόλεπτα, πραγματικά το πανηγύρισα τόσο έξαλλα που είχα χάσει τον χρόνο (γέλια). Θα ήθελα να ευχηθώ στον Άρη να κερδίσει το παιχνίδι. Το χρειάζεται όσο το χρειαζόμασταν και εμείς τότε. Το ξέρω γιατί παρακολουθώ τα παιχνίδια στο ίντερνετ κι αν δεν μπορώ ολόκληρα βλέπω μετά τις φάσεις και τα γκολ. Είναι δύσκολη η κατάσταση όπως ήταν και την περασμένη αγωνιστική περίοδο. Χρειάζεται δύναμη και πάθος και πιστεύω ότι θα τα καταφέρει ο Άρης. Είναι ένα από τα παιχνίδια αποδείξεων αυτό απέναντι στον Παναθηναϊκό, γενικά, ένας ποδοσφαιριστής έχει μεγαλύτερο κίνητρο όταν το παιχνίδι είναι ντέρμπι και εύχομαι ο Άρης να είναι η ομάδα που θα κατακτήσει του τρεις βαθμούς».

Στη συνέχεια, μίλησε και για τους φιλάθλους του Άρη: «Μπορεί να μην αγωνίζομαι πλέον στην ομάδα τους, αλλά οι οπαδοί του Άρη μου δείχνουν συνέχεια την αγάπη τους, μου στέλνουμε μηνύματα στο facebook και επικοινωνούν μαζί μου. Τους ευχαριστώ πολύ και εγώ τους αγαπάω πολύ και νιώθω ένας από αυτούς. Με αυτό το συναίσθημα βλέπω και εγώ τα παιχνίδια του Άρη, παρά το γεγονός ότι είμαι μακριά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου