Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Κοέλιο: «Όλο το σύμπαν συνωμότησε για να σκοράρω»


Για το πρώτο του γκολ με τη φανέλα του Άρη στην αναμέτρηση με τον Παναθηναϊκό αλλά και για την προσπάθεια της ομάδας της Θεσσαλονίκης να αποφύγει τον υποβιβασμό, μίλησε ο Νούνο Κοέλιο.


Οι δηλώσεις του Κοέλιο στην εφημερίδα "Sportday":

Όπως είχε πει και ο συνεπώνυμος σου Πάολο Κοέλιο, τελικά όντως όλο το σύμπαν συνωμότησε και σκόραρες;

«Σίγουρα, γιατί πέτυχα εγώ το γκολ(σ.σ: γέλια). Πρόκειται για ένα τέρμα που έψαχνα πάρα πολλά χρόνια και δυσκολεύομαι να θυμηθώ πότε είχα σκοράρει τελευταία φορά. Παλέψαμε πάρα πολύ κόντρα στον Παναθηναϊκό, όμως θεωρώ πως όντως έπρεπε να συνωμοτήσει το σύμπαν για να είμαι εγώ αυτός που θα δώσει την νίκη. Πάντως η τοποθέτηση μου στη φάση του γκολ έχει να κάνει κυρίως με πράγματα που δοκιμάζουμε στην προπόνηση και σίγουρα δεν βρέθηκα τυχαία εκεί».

Θεωρείς ότι ο Άρης ήταν βελτιωμένος μεσοαμυντικά σε σχέση με άλλα παιχνίδια;

«Σε σχέση με άλλα παιχνίδια λειτουργήσαμε πολύ καλά στην άμυνα και όχι μόνο. Οι γραμμές ήταν κοντά, μπαίναμε καλά στις μονομαχίες και είναι πολύ σημαντικό ότι καταφέραμε και κρατήσαμε το μηδέν. Δυστυχώς φέτος έχουμε δεχτεί πολλά γκολ και χάσαμε βαθμούς. Θεωρώ ότι για να κερδίσεις ένα παιχνίδι είναι σημαντικό να κρατάς το μηδέν και εμείς την Κυριακή το καταφέραμε αυτό μετά από καιρό».

Γιατί θεωρείς ότι ο Άρης έχει πάρει 10 βαθμούς κόντρα στις μεγάλες ομάδες και μόλις 12 κόντρα στις θεωρητικά πιο αδύναμες;

«Είναι κάτι στο οποίο πολύ δύσκολα μπορείς να δώσεις μια εξήγηση. Το βράδυ μετά τον αγώνα το σκεφτόμουν κι εγώ, όμως δεν μπόρεσα να δώσω μία μόνο εξήγηση».

Ίσως σε αυτό να έχει παίξει ρόλο ότι η ομάδα έχει αλλάξει πολλούς προπονητές και δεν έχει ταυτότητα;

«Οι πολλές αλλαγές προπονητών είναι αλήθεια ότι δεν μας ευνόησαν. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι αποποιούμαστε τις ευθύνες μας και ψάχνουμε για άλλοθι. Εμείς παίζουμε στον αγωνιστικό χώρο και θα μπορούσαμε από την πλευρά μας να είχαμε περισσότερη ομοιογένεια σαν ομάδα και να ανταποκρινόμασταν καλύτερα στις εντολές του εκάστοτε προπονητή».

Εσύ, ο Πουλίδο και ο Αγκάνθο αισθάνεστε παραπάνω πίεση λόγω του γεγονότος ότι είστε οι μόνοι ξένοι του Αρη;

«Πιστεύω ότι οι διαχωρισμοί δεν κάνουν καλό στην ομάδα. Για παράδειγμα δεν είναι σωστό να λέμε οι πέντε παλιοί, οι τρεις ξένοι και οι καινούριοι. Είμαστε όλοι μια ομάδα και πρέπει να αναλάβουμε τις ευθύνες που μας αναλογούν. Αυτό δεν το λέω για να παραμερίσω τις ευθύνες που έχουμε. Είμαστε μια οικογένεια και πρέπει ο ένας να συμπαρασύρει τον άλλο για το κοινό καλό».

Έχεις κάποιο παράπονο από την καριέρα που έχεις διαγράψει μέχρι στιγμής;

«Θα μπορούσα να πω ότι νιώθω αδικημένος γιατί παρ’ ότι συμμετείχα σε προετοιμασίες και με την Πόρτο και με τη Μπενφίκα, ποτέ δε μου δόθηκε η ευκαιρία να πάρω τρία-τέσσερα παιχνίδια, προκειμένου να αποκτήσω αγωνιστικό ρυθμό. Παρ’ όλα αυτά μου αρέσει να παίζω και όχι να κάθομαι στο στον πάγκο. Θα μπορούσα να καθίσω  στο συμβόλαιο μου, όμως προτίμησα να παίξω σε άλλες ομάδες ως δανεικός. Έτσι λοιπόν είμαι ικανοποιημένος από τα όσα κατάφερα μέχρι στιγμής».
 
Έχεις παίξει στόπερ, δεξί μπακ και αμυντικό χαφ. Θα σε δούμε και σε κάποια άλλη θέση;

«Πριν το παιχνίδι φοβόμουν ότι θα παίξω στη θέση του Μάρκου(σ.σ: Βελλίδη). Δεν έχω πρόβλημα να αγωνίζομαι όπου με χρειάζεται η ομάδα. Να τώρα που θα λείπει ο Νταβίντ μπορεί να παίξω και στην επίθεση(σ.σ: γέλια)».

Τι ακριβώς έγινε στον πανηγυρισμό του γκολ που πέτυχες;


«Θυμάμαι ότι με έριξε κάτω ο Πουλίδο και μετά βρέθηκαν από πάνω μου περισσότερα από έντεκα άτομα. Σε κάποιο σημείο ένας απ’ αυτούς μου έδωσε κατά λάθος μια γονατιά στη μύτη, αυτή άνοιξε και αιμορραγούσα. Επομένως γι αυτό δεν μπορούσα να σηκωθώ και φώναζε ο Γρηγόρης(σ.σ: Παπαζαχαρίας) τον γιατρό».

Στον πανηγυρισμό αποφορτίστηκε η ένταση όλης της ομάδας;

«Πολλές εικόνες δεν θυμάμαι. Μετά τον πανηγυρισμό όμως είδα συμπαίκτες μου να δακρύζουν, όπως επίσης δάκρυσα κι εγώ. Ξεσπάσαμε και αυτό είχε να κάνει με τους τρεις πολύτιμους βαθμούς, με τη σημαντικότητα του αγώνα και το κρίσιμο σημείο στο οποίο πετύχαμε το γκολ».

Ήταν αυτή η καλύτερη εμφάνισή σου με την κίτρινη φανέλα;

«Καμιά φορά όταν σημειώνεις ένα γκολ, η έκταση της εμφάνισης σου μεγαλώνει. Δε ξέρω αν έκανα το καλύτερο μου παιχνίδι. Το σίγουρο είναι ότι ένιωσα πολύ καλά μέσα στον αγωνιστικό χώρο και ήταν ένα από τα σημαντικότερα παιχνίδια που έχω δώσει μέχρι στιγμής».

Νιώθεις δικαιωμένος για την επιλογή σου να έρθεις στον Άρη;

«Στην Πορτογαλία μετά από εννιά χρόνια ως επαγγελματίας ένιωσα πως επήλθε ο κορεσμός. Έτσι λοιπόν όταν έμαθα για την πρόταση του Άρη δέχτηκα κατευθείαν αν και γνώριζα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο σύλλογος. Σίγουρα υπάρχουν προβλήματα που δεν θα συναντούσα στη χώρα μου, όμως εδώ αγωνίζομαι συχνά και ζω ποδοσφαιρικές εμπειρίες ξεχωριστές. Βρήκα ακόμη ένα κοινό το οποίο δε θα μπορούσα να βρω σε καμία ομάδα στην Πορτογαλία».

Θα σκεφτόσουν να μείνεις και την επόμενη σεζόν στην ομάδα;

«Αυτή τη στιγμή είμαι προσηλωμένος στο στόχο της παραμονής. Αν αυτός επιτευχθεί τότε η πρώτη μου επιλογή θα είναι να μιλήσω με τους ανθρώπους του Άρη για να παραμείνω, ανταποδίδοντας με αυτόν τον τρόπο την εμπιστοσύνη που έδειξαν προς το πρόσωπο μου. Έχω διακρίνει ότι η διοίκηση έχει τη θέληση την επόμενη χρονιά να αλλάξει προς το θετικό πολλά πράγματα και έχω σίγουρα στο μυαλό μου να παραμείνω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου