Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

«Ο Άρης πρέπει να αγωνιστεί στη Β', δεν έχω μεγάλη οικονομική δυνατότητα»


Στις 7 μ.μ., στα γραφεία του ΑΣ Αρης, κρίνεται σε μεγάλο βαθμό το μέλλον της ποδοσφαιρικής ομάδας του συλλόγου. Η νέα διοίκηση της ΠΑΕ, υπό τον Παναγιώτη Στεφανίδη, έχει αποστείλει προσκλήσεις σε Αρειανούς επιχειρηματίες με στόχο να συγκεντρωθεί ποσό κοντά στο 1,5 εκατομμύριο ευρώ που απαιτείται, προκειμένου να δηλωθεί η συμμετοχή στη Football League.


Ενας απ΄ αυτούς που έλαβαν την πρόσκληση και θα δώσουν το παρών στη συνάντηση, είναι και ο πρώην πρόεδρος, κ. Νίκος Τσαρούχας, ο οποίος μίλησε στο novasports.gr

«Ποτέ δεν αρνήθηκα τη βοήθεια στον Αρη και ούτε τώρα πρόκειται να αρνηθώ», είπε αρχικά και συνέχισε: «Όμως περιμένω ν΄ ακούσω, όπως περιμένω να δω και ένα συγκεκριμένο πλάνο από τους διοικούντες την ομάδα. Καταλαβαίνω ότι δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να στηρίξουν την προσπάθεια που απαιτείται, όπως, πλέον, δεν την έχω ούτε εγώ. Δεν είμαι, πια, ο παλιός Τσαρούχας! Η κρίση έχει χτυπήσει κι εμένα, όμως ότι μπορώ θα κάνω. Γνώμη μου είναι πως ο Αρης πρέπει να αγωνιστεί τη νέα χρονιά στη Β΄ Εθνική. Ξέρω ότι αυτό προϋποθέτει κάποια χρήματα και κάποιες δράσεις απ΄ όλους».

Καταλήγοντας, ο κ. Τσαρούχας, τόνισε: «Πάω στη συνάντηση με αισιοδοξία και μακάρι απ΄ τη συζήτηση που θα κάνουμε να βγει κάτι καλό για τον Αρη μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου