Σάββατο 10 Μαΐου 2014

«Θα περιμένω τον Αρη, σέβομαι απεριόριστα τον κόσμο του!»


Θετικός στο ενδεχόμενο να μείνει στον Άρη και στη Football League είναι ο Ανδρέας Ηρακλής. Ο 25χρονος άσος, μίλησε στην κάμερα της Nova για το δέσιμό του με την Άρη και την πρόθεσή του να μείνει.

-Ανδρέα, που βρίσκεσαι αυτή την περίοδο;

«Είμαι στην Αθήνα, όπου βρίσκεται η οικογένειά μου και προπονούμαι ατομικά στα βοηθητικά του ΟΑΚΑ, ώστε να μη μείνω πίσω, σκεπτόμενος τη συνέχεια της καριέρας μου».

-Είχες επαφή με τον κ. Στεφανίδη;

«Ναι, μιλήσαμε. Βρεθήκαμε στην Αθήνα, συζητήσαμε μέσα σε πολύ καλό κλίμα, μου ανέλυσε τα δεδομένα που έχουν δημιουργηθεί στην ομάδα και μου ζήτησε να περιμένω γιατί, όπως μου είπε, με θέλει και την επόμενη χρονιά στον Αρη. Αυτό, αναμφίβολα, είναι μεγάλη τιμή για μένα, διότι το να αγωνίζεσαι στον Αρη, έστω και κάτω από δύσκολες συνθήκες, είναι πολύ σημαντικό. Δύο χρόνια, τώρα, φόρεσα αυτή τη φανέλα και δεν μπορώ να σας περιγράψω το συναίσθημα, είναι μεγάλη υπόθεση να παίζεις για τον Αρη!».

-Τι θα κάνεις, λοιπόν;

«Θα περιμένω. Το οφείλω πρώτα από όλα στον κόσμο τον οποίο σέβομαι απεριόριστα. Όταν η ομάδα πέφτει και βλέπεις  χιλιάδες κόσμου στο «Κλ. Βικελίδης», συγκλονίζεσαι. Σίγουρα, λοιπόν, μέχρι τέλη Μαΐου, θα περιμένω τις εξελίξεις στην ομάδα και ελπίζω πως μέχρι τότε θα έχουν ξεκαθαρίσει τα πράγματα και θα μπορούμε να μιλήσουμε πιο συγκεκριμένα».

-Τι κρατάς και τι αφήνεις από τη χρονιά που τελείωσε;

«Ειλικρινά θέλω να τα αφήσω όλα πίσω. Εξηγήσαμε, νομίζω επαρκώς, όλες τις προηγούμενες ημέρες το τι συνέβη όλη τη χρονιά και δεν πιστεύω πως ωφελεί να ανακυκλώνουμε τα ίδια και τα ίδια. Να κρατήσουμε μόνο την αγάπη και τη στήριξη του κόσμου, να διαγράψουμε τη χρονιά που έφυγε και να κοιτάξουμε μπροστά. Ο Άρης, πρέπει να πάρει δύναμη από τα 100 χρόνια της ιστορίας του, να προσπαθήσει να λύσει τα προβλήματά του, να σηκώσει το κεφάλι και να δει τον ήλιο!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου