Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Φίνος:«Δικαίωση και πίκρα. Μαζί θα πολεμήσουμε!»


Ο Σπύρος Φίνος μίλησε στο επίσημο site της Volleyleague για την επιστροφή του στον Αρη και υπενθύμισε πως και το Νοέμβριο όταν είχε αναλάβει πρώτη φορά οι «κιτρινόμαυροι» ήταν στην 11η θέση της βαθμολογίας και μετά από 5 νίκες και δύο ήττες στο τάι μπρέικ έφτασε στην 6η θέση.


Όσο για την επιστροφή του ήταν μία δικαίωση: «Ετοιμαζόμουν να φύγω για τα Χανιά μαζί με τη σύζυγο μου για να δούμε λίγο τον υιό μας που παίζει στον ΣΦΠ Χανίων. Δέχτηκα το τηλέφωνο από τον Θωμά Γιώτα να επιστρέψω. Αισθάνθηκα δικαιωμένος. Από την άλλη έχω και μία πίκρα διότι εάν δεν είχα φύγει δεν θα φτάναμε έως εδώ. Μέσα σε δύο ημέρες μου ζητάνε ένα δεύτερο θαύμα. Οι παίκτες είναι αυτοί που θα κάνουν τη διαφορά. Μην ξεχνάτε πως η ίδια ομάδα νίκησε τον Παναθηναϊκό στην Κυψέλη 3-0 και τώρα λέμε πως ο Παναθηναϊκός είναι φαβορί. Ούτε ο Παναθηναϊκός έκανε αλλαγές παικτών. Οι ομάδες δεν λειτουργούν με κουμπιά αλλά με δουλειά, τακτική και ψυχολογία. Το ανακάτεμα που έχει γίνει στην ομάδα του Άρη έκανε κακό. Αυτό που θα επιθυμούσα είναι λίγο χρόνο. Και την πρώτη φορά που ανέλαβα την ομάδα είχα λίγο χρόνο να δουλέψουμε μαζί. Τουλάχιστον τώρα οι αθλητές με ξέρουν και τους ξέρω. Μου έκανε εντύπωση πως τα παιδιά στη σημερινή πρώτη προπόνηση μου χτυπούσαν την πλάτη και μου έδιναν κουράγιο αντί να τους δίνω εγώ δύναμη. Τους ευχαριστώ. Μαζί θα πολεμήσουμε».

«Ζήτημα οργάνωσης»

Ο Φίνος αναφέρθηκε και στο ενδεχόμενο αύξησης των ομάδων σε 14: «Είναι πολύ καλό. Το βλέπω θετικά γιατί θα ανοίξει η πίτα για περισσότερες επαρχιακές ομάδες. Μία από αυτές είναι και τα Χανιά. Θα υπάρχουν περισσότερες ομάδες, περισσότερα παιχνίδια. Μετά είναι ζήτημα οργάνωσης αλλά νομίζω πως η Λίγκα έχει δείξει θετικά δείγματα και θα μπορέσει να ανταποκριθεί».

Προβάδισμα Άρη σε ισοβαθμία

O Άρης αντιμετωπίζει τη Νίκη Αιγινίου για την 1η αγωνιστική των play out αύριο στις 20:00 στο κλειστό της Μίκρας. Οι αγώνες των δύο ομάδων έχουν σημαντικό ρόλο και για την ισοβαθμία και για αυτό μετρούν τα μεταξύ τους παιχνίδια. Στην κανονική περίοδο σημείωσαν από μία νίκη 3-2 σετ αλλά ο Άρης προηγείται στους πόντους με 205-197.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου