Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

«Φταίμε όλοι, καμία οργάνωση στον Άρη» (audio)


Στον ραδιοφωνικό σταθμό «Αρένα» φιλοξενήθηκε ο αρχηγός του Άρη, Κρίστι Βανγκέλι. Μίλησε για την κατάσταση στην ομάδα που ήταν πολύ άσχημη σε οργάνωση και ψυχολογία. Παράλληλα, αναφέρθηκε στο μέλλον του και ανέλαβε τις ευθύνες που του αναλογούν. Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Κρίστι Βανγκέλι:

Για το τελευταίο παιχνίδι της χρονιάς: “Είναι δύσκολη η κατάσταση που βρισκόμαστε και όπως έχουμε πει με τα παιδιά και τον προπονητή πρέπει να έχουμε ένα καλό πρόσωπο στα παιχνίδια που έχουν μείνει γιατί το απαιτεί η ιστορία της ομάδας. Έχουμε άλλο ένα παιχνίδι και θα κάνουμε ότι καλύτερο για να κλείσει η άσχημη χρονιά”.

Για το αν γνώριζε τις δυσκολίες όταν ερχόταν στον Άρη: “Το πίστευα και το έλεγα συνέχεια πως υπάρχουν δυσκολίες. Ήξερα που ερχόμουν. Η κατάσταση από τη  αρχή της χρονιάς δεν ήταν καλή. Δεν θέλω να ρίξω ευθύνες στα παιδιά που πάλεψαν παιχνίδια, ήμασταν άτυχοι και οι διαιτητές μας στέρησαν σημαντικούς βαθμούς όπως το πέναλτι με την Βέροια. Σίγουρα φταίμε και εμείς και έχουμε δεχτεί γκολ στο τέλος όμως η αγωνιστική εικόνα δεν θα έλεγα πως ήταν τελείως τραγική. Θεωρώ σίγουρο πως υπάρχουν χειρότερες ομάδες. Ήταν μειονέκτημα πως άλλαξαν πολλοί προπονητές σε μικρό διάστημα. Αλλάζαμε συνεχώς φιλοσοφία”.

Για το αν πίστευε ότι ο Άρης θα μπορούσε να τα καταφέρει: “Εμείς όσο βλέπαμε ότι ήμασταν κοντά ελπίζαμε. Ακόμα και με το παιχνίδι με τον Πανθρακικό. Βέβαια, κάποια άλλα αποτελέσματα που βλέπουμε μας στεναχωρούν. Συνέχεια κάναμε ότι καλύτερο απλά πέρα από το αγωνιστικό ήταν και οι διαιτητές που μας στέρησαν βαθμούς. Την μεγαλύτερη ευθύνη βέβαια την έχουμε εμείς οι παίκτες και εγώ και ας ήρθα προς το τέλος”.

Για το γεγονός πως η ομάδα ταξίδευε στα τελευταία παιχνίδια με λεωφορείο: “Έχω μάθει να λέω τα πράγματα με το όνομα τους. Το πρόβλημα δεν ήταν το λεωφορείο. Το πρόβλημα ήταν με το προπονητικό κέντρο και την οργάνωση της ομάδας που ήταν στο μηδέν. Δεν φταίνε οι παίκτες και οι υπάλληλοι. Απαγορεύεται όμως να γίνονται όλα αυτά σε μια μεγάλη ομάδα. Η κατάσταση στην οργάνωση είναι ότι χειρότερο έχω δει. Πριν 10 χρόνια και όταν ήταν υπό διάλυση δεν ήταν σε αυτή την κατάσταση. Δεν ρίχνω ευθύνη σε αυτή η την άλλη διοίκηση. Με τα χρόνια η ομάδα πέφτει προς τα κάτω. Αυτούς που ήταν πριν δεν τους ένοιαζε τι θα γίνει ο Άρης; Υπάρχουν άνθρωποι απλήρωτοι για δύο χρόνια και έρχονται και βοηθάνε την ομάδα επειδή ο Άρης είναι η ζωή τους”.

Για τους ξένους παίκτες που φεύγουν: “Είναι πολύ παίκτες που είναι καλοί και πρέπει να προσεχθούν. Σίγουρα άλλες οι ομάδες τους έχουν μιλήσει και εγώ αν ήμουν στην θέση τους θα έκανα το ίδιο. Μίλησα με τον κ. Φοιρό που τους καταλαβαίνει απόλυτα και για αυτούς είναι πάρα πολύ δύσκολο. Μπορεί να ακουστεί άσχημο να φεύγουν για τα σπίτια τους αλλά δεν μπορούν να συντηρηθούν άλλο εδώ. Θα μπορούσαν να κάνουν προσφυγή πριν από έναν μήνα και να μην είχαμε παίκτες να παίξουμε”.

Για τον Γιώργο Φοιρό: “Ο κ. Φοιρός είναι ένας προπονητής με πάρα πολλές γνώσεις, ξέρει ποιος είναι ο Άρης, γνωρίζει τα πάντα και μας έχει περάσει μια φιλοσοφία να παίξουμε καλό ποδόσφαιρο για εμάς και τον κόσμο και να κλείσει καλά αυτή η άσχημη χρονιά. Όλα τα παιδιά θα είναι συγκεντρωμένα και για τους εαυτούς τους και για τον κόσμο για να κλείσει η χρονιά”.

Για το μέλλον του: “Δεν το γνωρίζει κανείς το μέλλον μου στην ομάδα. Δεν ξέρω τι θα γίνει την ομάδα και που θα βρίσκεται. Εγώ θα κοιτάξω την καριέρα μου, με νοιάζει βέβαια η ομάδα αλλά θα έχω τις επαφές μου μιλώντας με ομάδες και αν έχω κάτι πολύ θετικό και καλό θα συνεχίσω αλλού την καριέρα μου. Νομίζω και όλα τα παιδιά θα σκεφτούν την προσωπική τους καριέρα. Η ομάδα είναι σε άσχημη κατάσταση και πρέπει να ξεκινήσουν όλα από την αρχή”.

Για το τι του έμεινε από την Τσερνομόρετς: “Αυτό που μου έχει μείνει είναι η οργάνωση και η πειθαρχία. Είναι το παν που πρέπει να έχει μια ομάδα και κάτι που έχει αποτέλεσμα. Είναι όλα στην ώρα τους, δεν έχουν τεράστια συμβόλαια αλλά οργάνωση. Όταν πήγαν εγώ ήταν τελευταία η ομάδα αλλά κατάφερε και βγήκε δέκατη και την επόμενη φορά τέταρτη. Με σκληρή δουλειά και προγραμματισμό. Κάτι που δεν βλέπουμε στον  Άρη. Είναι όμορφη πόλη, έφτιαξαν ένα πολύ ωραίο γήπεδο και εκεί πέρα βλέπεις μόνο οικογένειες. Το ποδόσφαιρο είναι κάτι πολύ σημαντικό εκεί πέρα”.

Ακούστε τη συνέντευξη:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου