Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

«Πικράναμε τα αδέλφια μας»


O ταμίας του δ.σ. της Κοινωνίας Μελών Άρη με δήλωση του σε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης "άδειασε" τον Κώστα Γεωργιάδη για τις δηλώσεις του εναντίον των οργανωμένων οπαδών του Σούπερ 3 ενώ ταυτόχρονα έκανε και την αυτοκριτική του. Όπως έγραψε χαρακτηριστικά:


Αγαπητοί Φίλοι

Ψηφιστήκαμε από τον κόσμο του ΑΡΗ που ήδη ήταν κουρασμένος με το θεσμό της ΚΜΑ θεωρώντας ότι μπορούμε να συσπειρώσουμε το κόσμο του ΑΡΗ δίπλα στην ΚΜΑ και κατ' επέκταση στην ομάδα της καρδιάς μας.

Αντί αυτού πικράναμε τα αδέλφια μας και φτάσαμε να κάνουμε δηλώσεις για μηνύσεις απέναντι σε αυτούς που δεν αφήνουν ποτέ την ομάδα μόνη της.

Δεν ξέρω αν νοιώθω θλίψη ή οργή για τέτοιου είδους δηλώσεις αυτό που ξέρω καλά είναι ότι εγώ που είμαι στο εξώφυλλο δεν ρίχνω καμία ευθύνη στους συντάκτες παρά μόνο σε εμένα.

Αν το κάναμε όλοι μας αυτό δεν θα προκαλούσαμε τον λαό του ΑΡΗ της καρδιάς μας.

Προσωπικά θεωρώ ότι μετά από μισό αιώνα ζωής και μετά από την όποια μικρή ή μεγάλη παρουσία μου στα γήπεδα με τον ΑΡΗ έχω το δικαίωμα να επιλέγω προς το παρόν την σιωπή η οποία σε καμία περίπτωση δεν έχει να κάνει με την απόκρυψη αλλά με την δική μου πεποίθηση ότι τώρα ο ΑΡΗΣ δεν χρειάζεται ακόμα μια συνέντευξη που θα ταράξει λιμνάζοντα ή έστω φαινομενικά λιμνάζοντα ύδατα.

Σε κάθε περίπτωση όμως οι δηλώσεις του συναδέλφου μου ήταν χρονικά ουσιαστικά και πρακτικά το λιγότερο άστοχες.

Δημήτριος Τατάκης
ΑΡΕΙΑΝΟΣ – ΑΝΘΡΩΠΟΣ – ΦΙΛΟΣ – ΑΔΕΡΦΟΣ - ΟΠΑΔΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου