Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

«Χαμός» για Γκάλη σε «Αλεξάνδρειο» και ΔΕΘ! (pics)


Όπως ενημερώσαμε χθες με αναρτήσεις μας τους αναγνώστες του blog, o Θεός του ελληνικού μπάσκετ επισκέφτηκε το Aris Legend Store και το περίπτερο του Άρη στη ΔΕΘ όπου μοίρασε και αυτόγραφα. 



Πραγματικά και οι δύο χώροι γέμισαν από φίλους του Άρη όλων των ηλικιών που ήθελαν να δουν από κοντά το ίνδαλμά τους που έγινε αντικείμενο λατρείας. Και εκείνος δεν τους χάλασε φυσικά το χατίρι.


Σε δηλώσεις που έκανε, τόνισε ότι θέλει να βρίσκεται πάντα κοντά στον Άρη, ειδικότερα φέτος, που η ομάδα συμπληρώνει 100 χρόνια ζωής, ωστόσο τόνισε ότι δεν έχει σκεφτεί κάποιο πόστο από το οποίο θα βοηθήσει τους «κίτρινους».


«Ξέρω για την αγάπη του κόσμου, την εισπράττω κάθε φορά και μου δίνει χαρά και δύναμη. Έρχεται μια σημαντική χρονιά γιατί ο Άρης συμπληρώνει 100 χρόνια από τη ίδρυσή του», είπε αρχικά ο Νίκος Γκάλης και συμπλήρωσε: «Είμαι πάντα εδώ κοντά στον Αρη και ειδικά τώρα στα 100 χρόνια έχω ένα λόγο παραπάνω να βοηθήσω την ομάδα που αγαπώ.. Πρέπει όλοι να στηρίξουμε την προσπάθεια που γίνεται. Εγώ θα είμαι δίπλα, στο πλευρό του συλλόγου».


Εξάλλου, αναφερόμενος στο αν σκέφτεται να πάρει στο μέλλον κάποιο διοικητικό πόστο είπε: «Δεν έχω κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου, όσον αφορά διοικητικό πόστο».


Τέλος, μίλησε και για την Εθνική Ελλάδος: «Πρέπει να κοιτάμε παιχνίδι με το παιχνίδι. Εχουμε τις δυνατότητες και θα παλέψουμε για να φθάσουμε ψηλά. Μακάρι να κάνει ότι κάναμε και εμείς το 1987».







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου