Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Γκαγκάτσης: «Έγιναν τα μύρια όσα στην Τούμπα και ο παοκ δεν τιμωρήθηκε ποτέ!»


Ο Βασίλης Γκαγκάτσης έδωσε μακροσκελή συνέντευξη σε αθλητικό σάιτ. Αφού δήλωσε οπαδός της ομάδας της Κλεάνθους τόνισε μεταξύ άλλων: «Έγιναν τα μύρια όσα στην Τούμπα και δεν τιμωρήθηκε ποτέ»! Μερικά από τα χαρακτηριστικά σημεία που είπε στο pamesports.gr:


Θητεία στον Ολυμπιακό: «Είμαι δικηγόρος και μου ανέθεσαν την υπόθεση της διένεξης με τον Γκαλέτι. Ουδεμία άλλη σχέση είχα. Σύμβουλος της διοίκησης, αυτά είναι λόγια ωραία. Οι πρόεδροι των ομάδων δεν συμβουλεύονται κανέναν. Καλώς ή κακώς τα ξέρουν όλα».


Θητεία στον παοκ: «Ο παοκ είναι αγάπη. Πολλά αλλάζουν η ομάδα όχι. Έβλεπα στον Πύργο το παιχνίδι του Γιουρόπα και πανηγύριζα μόνος σ΄ ένα καφέ. Κάποιοι λησμονούν ότι ήμουν νομικός σύμβουλος, επί μία εξαετία, 1991-96. Ο συγχωρεμένος ο Βουλινός με έβαλε στα διοικητικά του ποδοσφαίρου. Έγιναν τα μύρια όσα στο γήπεδο και ο παοκ δεν τιμωρήθηκε ποτέ. Είμαι περήφανος γι αυτή την θητεία. Είχε παραιτηθεί κάποτε ο Βουλινός, πριν έρθει ο Μπατατούδης και έτρεχα έξι μήνες μόνος τον παοκ».

Πρωτάθλημα χωρίς αεκ: «Τραγωδία! Χωρίς τον Άρη δεν υπάρχει παοκ και χωρίς αεκ, ολυμπιακό και παναθηναϊκό δεν υπάρχει ποδόσφαιρο».


Οικογενειακή σχέση με τους δικέφαλους: «Ναι, τα δύο παιδιά μου είναι αεκτσήδες. Εγώ είμαι παοκ, γι αυτό δεν θα μπορούσαν να είναι κάτι άλλο εκτός από δικέφαλο»! 

Για την παρουσία φιλοξενούμενων φιλάθλων: «Γιατί δεν δοκιμάζουμε να αφήσουμε ελεύθερα τα γήπεδα ; Τι θα γίνει; Ο Έλληνας λέει, άμα σε βρω θα σε κανονίσω. Μα μπροστά σου είμαι έλα τώρα! Στην Ελλάδα αυτό ισχύει. Γιατί δεν το δοκιμάζουμε; Ήμουν στα παοκ – Άρης παίζανε δύο σφαλιάρες, τους φωνάζαμε να σταματήσουν για να δούμε το παιχνίδι και τελείωνε εκεί. Εάν βάλεις τους οπαδούς να κάτσουν όλοι μαζί που θα πετάξουν τις μολότοφ; Στους εαυτούς τους ; Από την ημέρα που διαχωρίστηκαν οι κερκίδες έχουμε τα φαινόμενα αυτά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου