Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Διούδης: "Ανυπομονούμε να ξεκινήσει το πρωτάθλημα!"

Ο τερματοφύλακας του Άρη, Σωκράτης Διούδης, μίλησε σε ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης για τους στόχους της νέας χρονιάς. Ο 20χρονος διεθνής με την Εθνική Νέων, αναφέρθηκε επίσης και στην ασφάλεια που νιώθουν φέτος οι ποδοσφαιριστές των «κιτρίνων», αλλά και για την Εθνική ομάδα.


Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στον “ArenaFM”:


Για την επιστροφή του στις προπονήσεις μετά τις υποχρεώσεις του με την Εθνική:

«Οπωσδήποτε έπειτα από δύο εβδομάδες που είχα χάσει λίγο τον ρυθμό μου και έπρεπε να βρω τα πατήματα μου, πιστεύω ότι έχω φτάσει σε ένα καλό επίπεδο. Προσωπικά ο χαρακτήρας μου είναι να έχω πάντα αυτοπεποίθηση. Ευχαριστιέμαι όταν μπαίνω στον αγωνιστικό χώρο γιατί κάνω επάγγελμα από αυτό που θέλω»

Για την περσινή χρονιά:

«Αυτό που έχουμε πει είναι ότι περάσαμε πολύ δύσκολα πέρσι. Κάποιος που δεν ήταν μέσα στην ομάδα δύσκολα μπορεί να το καταλάβει. Σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε τα ίδια. Χωρίς πολλά λόγια και μόνο με δουλειά θα τα καταφέρουμε. Με συγκέντρωση σε κάθε αγώνα θα έρθουν τα αποτελέσματα»

Για την Ρόμα:

«Η Ρόμα ήταν ξεχωριστή εμπειρία. Ήρθαν πολλοί μεγάλοι ποδοσφαιριστές και φυσικά είναι μεγάλο κίνητρο να παίζεις απέναντι τους. Όμως παιχνίδια όπως με τον ΠΑΣ είναι πιο χρήσιμα για συμπεράσματα. Τέτοιους αντιπάλους θα αντιμετωπίσουμε. Όπως και χει έχουμε ακόμη πολλά να δείξουμε»

Για την κατάσταση στην ομάδα:

«Τα πράγματα φαίνονται πιο οργανωμένο από πέρσι. Όσον αφορά το εξωγηπεδικό εμείς οι ποδοσφαιριστές θέλουμε να νιώθουμε μία ασφάλεια και από εκεί και πέρα να δείξουμε τις ικανότητες μας. Παρόλο που και φέτος έχουμε μία νεανική ομάδα έχουμε μεγαλύτερη εμπειρία από πέρσι»

Για τους Αγκάνθο και Πουλίδο:

«Ο Νταβίντ Αγκάνθο και ο Πουλίδο είναι σπουδαίες προσωπικότητες. Έχουν πολλές παραστάσεις. Μπορούν να μας βοηθήσουν και μέσα και έξω όπως έκαναν και πέρσι. Και φέτος εφόσον είναι υγιείς θα δώσουν πολλά. Ο Τάτος ήταν πολύ σημαντική προσθήκη. Έχει πολύ ταλέντο και θα βοηθήσει το γεγονός ότι θα είναι μαζί μας από την αρχή της προετοιμασίας»

Για τον Μανιά:

«Καταρχήν το παιδί πέρσι βγήκε πρώτος σκόρερ στην Φουτμπολ Λιγκ. Αυτό από μόνο του λέει πολλά. Όσο καιρό συνεργαζόμαστε βλέπω ότι το έχει το γκολ. Αν συνεχίσει να δουλεύει θα βοηθήσει την ομάδα»

Για την ανανέωση του συμβολαίου του:

«Από την πρώτη στιγμή που βρεθήκαμε με τον κύριο Ηλιάδη του ξεκαθάρισα ότι ήθελα να μείνω. Και εφόσον μου έδειξαν μεγάλη εμπιστοσύνη και μου φέρθηκαν όπως έπρεπε δεν χρειάστηκε να το σκεφτώ»

Για το κλίμα:

«Είναι πιο ξεκάθαρα πλέον τα πράγματα. Ο καθένας ασχολείται με την δουλειά του. Ο προπονητής ξέρει την ομάδα και τις δυνατότητες. Μας ζητάει να ακολουθούμε τις εντολές του για να μπορούμε αν βγάζουμε τα σωστά πράγματα στο γήπεδο. Όσο πλησιάζει το πρωτάθλημα ανυπομονούμε. Οι μέρες μέχρι την πρώτη αγωνιστική είναι υπεραρκετές και πιστεύω ότι είμαστε καλά. Εύχομαι να είναι καλύτερο σε ποιότητα αλλά θα είναι πολύ ανταγωνιστικό. Πέρα από δύο ομάδες που κοιτάνε πιο ψηλά οι υπόλοιποι θα παλέψουμε για τους ίδιους στόχους»

Για τον Γιαννιώτα:

«Σίγουρα δεν στεναχωριέμαι για τον Γιαννιώτα. Θα λείψει από τον Άρη. Μιλάμε σχεδόν καθημερινά . Έχει ανοίξει τα φτερά του και του εύχομαι τα καλύτερα»

Για τον κόσμο:

«Είναι το μεγαλύτερο μας όπλο. Από πέρσι που είχαμε πει ότι θα ήταν δύσκολη χρονιά ανταποκρίθηκε και το ίδιο περιμένουμε και φέτος»

Για την Εθνική Ελλάδος:

«Πιστεύω στον εαυτό μου. Έχω δουλέψει σε αυτό που κάνω και είναι το όνειρο μου. Η εθνική είναι η μεγαλύτερη τιμή. Νιώθω ευλογημένος που έχω παίξει σε όλες τις μικρές ομάδες και εύχομαι και εγώ να κάνω το βήμα παραπάνω και να παίξω και στην ανδρική»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου