Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

O Nίκος Γκόλιας στον Άρη!

Σε ακόμα μία μεταγραφική κίνηση προχώρησε η ΠΑΕ Άρης. Η ΠΑΕ Άρης ανακοίνωσε τη μεταγραφή του ποδοσφαιριστή Νίκου Γκόλια ο οποίος την περασμένη χρονιά αγωνίστηκε στην Αναγέννηση Καρδίτσας. Η ανακοίνωση της ΠΑΕ αναφέρει:


Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ ανακοινώνει την απόκτηση του Νίκου Γκόλια. Ο 19χρονος μεσοαμυντικός βρέθηκε σήμερα το μεσημέρι στα γραφεία της ΠΑΕ ΑΡΗΣ και υπέγραψε τριετές συμβόλαιο συνεργασίας με την ομάδα μας.

Ο Νίκος Γκόλιας, που αγωνίζεται με την ίδια ευχέρεια τόσο ως ανασταλτικός μέσος όσο και ως κεντρικός αμυντικός, γεννήθηκε στις 29/07/1993 στην Μαγούλα Καρδίτσας, έχει ύψος 1,84 και βάρος 74 κιλά.

Την περασμένη σεζόν φορούσε την φανέλα της Αναγέννησης Καρδίτσας, ενώ προηγούμενη ομάδα του ήταν ο ΑΟ Καρδίτσας. 

«Μεγάλο άλμα στην καριέρα μου»

Μετά την υπογραφή του συμβολαίου, ο Νίκος Γκόλιας, ο οποίος σήμερα το απόγευμα θα βρεθεί στις εγκαταστάσεις του Ν. Ρυσίου για την προπόνηση, δήλωσε την επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ ΑΡΗΣ.

«Η μεταγραφή μου στον ΑΡΗ είναι μεγάλο άλμα στην καριέρα μου. Έρχομαι σε μια από τις κορυφαίες ομάδες στην Ελλάδα. Είμαι πολύ χαρούμενος που όλα πήγαν καλά. Θα δουλέψω σκληρά για να βοηθήσω τον ΑΡΗ να πετύχει τους στόχους του, αλλά και για να δικαιώσω αυτούς που πίστεψαν στις δυνατότητές μου».

Ο Γκόλιας έκανε φέτος 20 παιχνίδια σε πρωτάθλημα και κύπελλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου