Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

Ο Ανδρέας Τάτος ποδοσφαιριστής του Άρη!


Ο Ανδρέας Τάτος είναι παίκτης του Άρη! Η συνάντηση που είχε την Πέμπτη στην Αθήνα ο πρόεδρος της ΠΑΕ, Δημήτρης Ηλιάδης με τον τον Ανδρέα Τάτο είχε θετικό αποτέλεσμα και προέκυψε η αρχική συμφωνία!



Ο Τάτος ήθελε πολύ  να παίξει στον Άρη και απέμενε η έγκριση του Ολυμπιακού. Σήμερα το μεσημέρι ο 23χρονος μέσος και ο μάνατζερ του Κίμωνας Κοκορόγιαννης συναντήθηκαν με τους ανθρώπους του Ολυμπιακού στα γραφεία και άναψε το πράσινο φως της παραχώρησής του με τη μορφή δανεισμού επικυρώνοντας τη συμφωνία. 


Είναι χαρακτηριστικό, ότι παρά τις πιέσεις του Ατρόμητου να τον αποκτήσει, ο Τάτος ήθελε να αγωνιστεί στον Άρη! Ο Ανδρέας Τάτος έχει συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό ως το 2016.
    
O Ανδρέας Τάτος έκανε δηλώσεις στο ημίχρονο του αγώνα με τη Ρόμα στον οποίο παραβρέθηκε και αποθεώθηκε τονίζοντας ότι από Ελλάδα, ο Άρης  ήταν η πρώτη του επιλογή. 

«Μένουν τα τυπικά της υπογραφής και ανυπομονώ να υπογράψω το νέο μου συμβόλαιο. Είμαι χαρούμενος που γύρισα και πιστεύω όλα να πάνε όλα καλά φέτος, όχι όπως πέρσι που είχαμε πολλά προβλήματα. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για την ομάδα, προκειμένου να πετύχει τους στόχους της. Τα υπόλοιπα λίγη σημασία έχουν. Ευχαριστώ τον κόσμο για την υποδοχή», ανέφερε, αρχικά ο 23χρονος μέσος, για να απαντήσει στη συνέχεια στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων.

Για την επιλογή του Άρη: «Επιθυμία μου, από την Ελλλάδα, ήταν να έρθω στον Άρη. Έχω δεθεί με τον Άρη και αγωνιστικά γυρνάω σπίτι μου. Ακούγεται περίεργο, αλλά έτσι νιώθω».

Στη συνέχεια, τόνισε: «Το να ξεκινάς με μια ομάδα από την προετοιμασία είναι διαφορετικά. Ξέρεις καλά τους συμπαίκτες και τον προπονητή. Ελπίζω να είναι πολύ διαφορετική η χρονιά φέτος. Πέρσι υπήρχαν πολλά προβλήματα, αλλά στο τέλος δικαιωθήκαμε όλοι».

Για το πώς νιώθει ο ίδιος: «Νιώθω πολύ καλά ψυχολογικά εδώ και έχω δεθεί με τα παιδιά που έμειναν από πέρσι και και πιστεύω να φτιάξουμε καλό σύνολο φέτος, για να πάει η ομάδα εκεί που πρέπει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου