Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Κουλουχέρης: "Αγαπώ τον Άρη! Φοβάμαι να έρθω στη Θεσσαλονίκη!"


Ο πρώην ποδοσφαιριστής του Άρη, Θύμιος Κουλουχέρης, φιλοξενήθηκε σε ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης και μίλησε μεταξύ άλλων για τον Άρη.

Ο Έλληνας κεντρικός αμυντικός τόνισε: «Εγώ έφυγα από τον Άρη σε μια περίοδο που με είχαν απαξιώσει τελείως, έλεγαν ότι είχα «κάτσει» πάνω στο συμβόλαιο μου και ότι δεν έκανα για την ομάδα. Είχαν πει πολλά για μένα και δεν άντεχα ,είχα κάνει τα πάντα, δεν μιλούσα για το καλό της ομάδας και έκανα πολύ υπομονή αλλά δεν πήγαινε άλλο. Έψαχνα να βρω μια ομάδα για να φύγω, είχα φέρει και μια πρόταση αλλά δεν βρέθηκε η χρυσή τομή και αναγκάστηκα να κάνω προπονήσεις μόνος μου για πολύ καιρό. Ακολούθησα την νόμιμη δικαστική οδό, δεν είχα άλλη επιλογή, κανένας δεν ήρθε σε επαφή μαζί μου όλα αυτά τα χρόνια και όλοι προσπαθούσαν να περάσουν ότι εγώ είμαι ο κακός και θέλω το κακό του Άρη. Εγώ είχα δικαστική απόφαση στα χέρια μου για -3 του Άρη αλλά ποτέ δεν έκανα καμία κίνηση.

Η τωρινή διοίκηση είναι η μόνη που ήρθε σε επαφή μαζί μου, και μέσα σε μια βδομάδα τα βρήκαμε. Εμείς κάναμε προσφυγή για λεφτά που μας χρωστούσανε για 1,5 χρόνο. Εξαντλήσαμε τα όρια της υπομονής μας, δεν γινόταν άλλο, ήταν πολύς καιρός και τα ακούγαμε και από πάνω. Κάναμε πολύ υπομονή για το καλό της ομάδας. Τώρα είμαστε πολύ κοντά σε συμφωνία, και μπράβο στον κ.Ηλιάδη είναι προς τιμή του, που σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, επικοινώνησε μαζί μου και τα βρήκαμε.

Την αγαπάω πολύ την ομάδα το έχω δηλώσει και στο παρελθόν, έχω ζήσει πολλά με τον Άρη και δεν θα τα ξεχάσω ποτέ, τρέφω μεγάλη αγάπη για αυτόν τον σύλλογο και θα μείνουν για πάντα χαραγμένα για μένα, αλλά με όλα αυτά που έχουν γίνει δεν μπορώ να ξαναγυρίσω στην πόλη».

Για το περσινό ματς του Πανιωνίου κόντρα στον Άρη: «Με αποκάλεσε μισθοφόρο και αλήτη κάποιος από τον πάγκο, για αυτό τρελάθηκα και έβγαλα τρέλα και δεν ήτανε κόντρα στην ομάδα αλλά στο συγκεκριμένο πρόσωπο».

Για την ομάδα και τον κόσμο: «Αυτή η ομάδα πρέπει να πάρει ένα τρόπαιο, έχει περάσει αρκετός καιρός. Ο κόσμος το μόνο που μπορεί να κάνει είναι υπομονή, μέσα από σωστή οργάνωση και σωστά βήματα θεωρώ ότι η ομάδα θα ξαναφτάσει εκεί που της αξίζει».

Τέλος ο Κουλουχέρης τόνισε ότι οι καλύτερες στιγμές με τον Άρη ήταν η νίκη στο Χαϊδάρι και στη Μαδρίτη επί της Ατλέτικο ενώ οι χειρότερες ήταν οι χαμένοι τελικοί κυπέλλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου