Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Υπέγραψε την ανανέωση ο Διούδης!

Ο Σωκράτης Διούδης υπέγραψε, σήμερα, την επέκταση του συμβολαίου του με την ΠΑΕ Άρης, δηλώνοντας πως το ήθελε πολύ.


Η ανακοίνωση της ΠΑΕ:
"Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ ανακοινώνει ότι ο Σωκράτης Διούδης θα είναι παίκτης της ομάδας μας μέχρι τον Ιούνιο του 2016.

Ο 20χρονος διεθνής τερματοφύλακας λίγη ώρα μετά την επιστροφή της αποστολής στη Θεσσαλονίκη από το Πράβετς της Βουλγαρίας βρέθηκε στα γραφεία της ΠΑΕ ΑΡΗΣ και υπέγραψε την ανανέωση-επέκταση του συμβολαίου του –όπως προαναφέραμε- μέχρι τον Ιούνιο του 2016. 

Ο Σωκράτης Διούδης, μιλώντας στο www.arisfc.gr, δεν έκρυψε την ικανοποίησή του:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που όλα πήγαν καλά και υπέγραψα το νέο μου συμβόλαιο με την ομάδα. Ήταν κάτι που το ήθελα πολύ. Ευχαριστώ τον πρόεδρο για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου. Εύχομαι να είμαι υγιής και να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις τον ΑΡΗ να πετύχει τους στόχους του»."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου