Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Το Δασυγένειο, η πορεία και το... παράπονο του Δασυγένη 18 χρόνια πριν!


Ο Δήμος Δασυγένης, υπήρξε πρόεδρος της κιτρινόμαυρης ΠΑΕ, την περίοδο 1984-85 (με τον Κυριάκο Μαραβέλια), το 1985-86, το 1986-87 (με τους Βασίλη Τζανεράκη και Λάκη Ιωαννίδη), το 1988-89 (διαδεχόμενος το Λάκη Ιωαννίδη) όπως και την αγωνιστική χρονιά 1989-90. Συνολικά, δηλαδή, πέντε και όχι τρία χρόνια όπως αναπαράγεται από ΜΜΕ. Ο ιστορικός πρόεδρος του Άρη, ήταν ο άνθρωπος που αγόρασε και δώρισε την έκταση του αθλητικού κέντρου του Ν. Ρυσίου.

Σε λίγο καιρό οι εγκαταστάσεις του Ρυσίου, θα μετονομαστούν σε «Δασυγένειο Aθλητικό Kέντρο» κάτι που συγκινεί τον 82χρονο, πλέον, πρώην πρόεδρο του Άρη: «Να ξέρετε πως αυτές οι εγκαταστάσεις είχαν πάρει το όνομά μου, όμως κάποιοι σύνδεσμοι, τότε αντέδρασαν και η επιγραφή έφυγε», υπενθυμίζει αρχικά και συνεχίζει: « Τα οικόπεδα στο Ρύσιο εγώ τα δώρισα στον Άρη, ούτως ώστε να κατασκευαστεί εκεί το αθλητικό κέντρο της ομάδας, όπως κι έγινε. Απεδείχθη μια πολύ καλή κίνηση, διότι μέχρι σήμερα εκεί προπονείται η ομάδα και νομίζω πως εκείνη η δωρεά, έπιασε, τουλάχιστον τόπο» δήλωσε στο novasports.gr.

O Δήμος Δασυγένης είχε παραχωρήσει συνέντευξη στην εφημερίδα "Μακεδονία" 18 χρόνια πριν στις 23 Νοεμβρίου 1995. Τότε είχε δηλώσει πικραμένος για τη συμπεριφορά απέναντί του και στενοχωρημένος για τη βαθμολογική κατάσταση της ομάδας που τελικά υποβιβάστηκε την επόμενη αγωνιστική χρονιά:

-"Από τον Άρη είμαι τόσο πικραμένος που δεν θέλω ούτε "καλημέρα" να λέω στις δηλώσεις μου. Όμως όταν βλέπω τον Άρη σ' αυτή την βαθμολογική θέση ειλικρινά στεναχωριέμαι."

- Αφού στεναχωριέστε σίγουρα παρακολουθείτε κάποια πράγματα και θα έχετε να πείτε κάτι παραπάνω από "καλημέρα".

- "Να σοβαρευτούν όλοι εκεί μέσα πριν είναι αργά. Η απορία μου όμως είναι η εξής. Εμείς είχαμε επιτυχίες και μας πολεμούσανε συνεχώς. Όλοι γνωρίζετε πόσο κυνηγήθηκε ο Δασυγένης. Σήμερα και ενώ η ομάδα βρίσκεται σ' αυτή την κατάσταση - δεν την χαρακτηρίζω - δεν τους ενοχλεί κανείς. Τι να πω δεν ξέρω".

- Από ποιούς είστε πικραμένος;

- "Από τους παράγοντες του Άρη. Ας βάλουν και αυτοί ένα λιθαράκι όπως εγώ γι' αυτό το σωματείο και εγώ θα τους έλεγα χίλια μπράβο. Εμένα δεν μου είπαν ούτε ένα ευχαριστώ για το "Δασυγένειο" στο Ρύσιο αγνοώντας την απόφαση της γ.σ. για το όνομα το οποίο σαμποτάρουν".

- Βλέπετε βελτίωση στην συνέχεια για τον Άρη;

- "Δυστυχώς δεν βλέπω. Το μόνο που βλέπω είναι οι λανθασμένες κινήσεις της διοίκησης και του προπονητή αν και είμαι υπέρ του Φοιρού αλλά νομίζω σαν αρειανός πρέπει να πω αυτό που σκέπτομαι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου