Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Ψηφίδης: «Ο Σκόρδας είναι ένας αποτυχημένος»


Λάβρος κατά του Λάμπρου Σκόρδα εμφανίστηκε μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM ο Γιάννης Ψηφίδης ενώ καταφέρθηκε και εναντίον του συνδέσμου Super 3.

Αναλυτικά όσα δήλωσε στον NovaΣΠΟΡ FM:

Για τον λόγο που ήρθε στην Αθήνα και αν αυτό είχε σχέση με τον Άρη:

«Δεν κατέβηκα να παρακαλέσω και να βρω πόρους για την ομάδα. Κατέβηκα στην Αθήνα για να κανονίσω τους λογαριασμούς του Άρη».

Για την κριτική που ασκείται από τους οπαδούς προς το πρόσωπό του:

«Πλησιάζει την επόμενη Παρασκευή η εκδίκαση της αίτησης υπαγωγής στο άρθρο 99, πλησιάζουν τα αποτελέσματα του ελέγχου για τη χρήση από το 2004 μέχρι το 2012. Θα ελεγχθούν και οι πρόεδροι, όπως και ο Λάμπρος Σκόρδας. Ο συγκεκριμένος κύριος μαζί με κάποιους οπαδούς επανέρχεται με μία παρέα ορισμένων - υποτίθεται οπαδών που αγαπούν τον Άρη - και κάνει τον σωτήρα της ομάδας».

Για τους ισχυρισμούς του κ. Σκόρδα ότι οι οργανωμένοι τον πιέζουν να εμπλακεί ξανά στα κοινά της ΠΑΕ:

«Και εγώ το ίδιο θα έλεγα. Ο κύριος θέλει να διακόψει τον έλεγχο και να μετατρέψει τις θέσεις του άρθρου 99 όπως θέλει εκείνος. Οι άνθρωποι που είναι δίπλα του δεν ξέρουν τίποτα για αυτό το θέμα. Εμείς τέσσερις μήνες έχουμε δημιουργήσει νέους δρόμους για την ΠΑΕ. Λυπάμαι που οι νέοι δρόμοι θα πάνε στην άκρη και δεν θα πετύχουμε τίποτα».

Για ποιον λόγο ο κ. Σκόρδας επιθυμεί να διακόψει τον έλεγχο:

«Δεν γνωρίζω τι κάνουν οι ελεγκτές. Πιθανολογώ ότι θα βρεθούν επιβαρυντικά στοιχεία για εκείνον. Βρήκα έναν Άρη με ζημίες 32 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για χρέη από το άρθρο 44. Μηδενίστηκαν οι υποχρεώσεις του Άρη. Δεν έκαναν όσα έπρεπε και παρέδωσαν έναν Άρη με ζημία 32 εκατ. ευρώ. Η περίοδος 2005 με 2010 ήταν πολύ προσοδοφόρα για όλες τις ΠΑΕ. Κανείς δεν ξέρει τι γίνεται με τον έλεγχο από τη συγκεκριμένη εταιρεία και περιμένουμε και εμείς τα αποτελέσματα.

Βγαίνει αυτός ο ανεκδιήγητος άνθρωπος και υπόσχεται ότι η ομάδα μπορεί να κάνει το 3 στα 3 στους αγώνες που απομένουν στο πρωτάθλημα. Πώς μπορεί να εγγυηθεί κάτι τέτοιο; Αυτός και οι γύρω από εκείνον χαρακτηρίζουν εμένα λαμόγιο. Ασχολούμαι με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό τόσα χρόνια και ο αδερφός μου ήταν μέλος της ομάδας που πήρε το Κύπελλο.

Χαρακτηρίζουν λαμόγιο εμένα, που είμαι άμισθος τους τελευταίους τρεις μήνες. και οι φίλοι και οι γνωστοί μου νομίζουν ότι μπήκα στον Άρη για να τα πάρω. Δεν είμαι λαμόγιο. Εγώ παρέλαβα αυτό τον Άρη, δεν τον δημιούργησα. Έχουμε κουραστεί. Αυτό θα γίνει με σταθερή διοίκηση, η οποία θα τοποθετήσει τις δικές της θέσεις ή να έρθει ένας δυνατός ιδιοκτήτης. Παράδειγμα αποτελεί ο ΠΑΟΚ.

Ο Άρης είναι θύμα των ίδιων των Αρειανών. Δεν έχουμε διάθεση να φύγουμε με τέτοιες προϋποθέσεις. Έχουμε και μία αξιοπρέπεια. Δεν είναι τρόπος αυτός. Εγώ δεν δέχομαι τέτοια πράγματα. Σήμερα τρέχουν στα πρωτοδικεία να αποχωρήσουν μέλη της ΚΜΑ».

Για την κατάσταση που επικρατεί στον Άρη και αν μπορεί να επιβιώσει:

«Μπορεί να επιβιώσει η ΠΑΕ, εφόσον παραμείνει στη Σούπερ Λίγκα. Έχει τον ΟΠΑΠ, τα έσοδα από τα τηλεοπτικά και τη διαχείριση από τις εμπορικές του χρήσεις. Με τα χρέη που υπάρχουν μπορεί να ζήσει, χωρίς να μεγαλουργήσει, και να αγωνιστεί στη μεγάλη κατηγορία. Δεν θέλουμε να επανέλθουν ξανά οι συγκεκριμένοι άνθρωποι που κακοδιαχειρίστηκαν την ΠΑΕ. Είμαστε μία διοίκηση Πρωτοδικείου και θέλαμε να βρούμε έναν δρόμο για να βαδίσει η ομάδα στη Σούπερ Λίγκα.

Θα μπορούσε ο Άρης να μην κινδυνεύει. Παλέψαμε για να υπάρξουν οι προϋποθέσεις και να συνεχίσει στη Σούπερ Λίγκα. Αν είναι δυνατόν στα 100 χρόνια να μην συμμετέχει την επόμενη σεζόν στην Ευρώπη. Ο κ. Σκόρδας αντιδρά. Είχε μία εφημερίδα την έχασε, είχε έναν ραδιόφωνο το έδωσε. Είναι αποτυχημένος, είναι στο χείλος της καταστροφής και κάνει ό,τι μπορεί για να επιστρέψει στα κοινά του Άρη.».

Για το αν έχει γίνει κακοδιαχείριση ή κάτι μεμπτό τα προηγούμενα χρόνια:

«Δεν ασχολούμαστε με τον έλεγχο. Έχουμε αναλάβει μία κατάσταση. Υπάρχουν 40 υπόλοιπα που χρωστάει η ΠΑΕ. Ένας από αυτούς είναι ο Αμορόζο με τον οποίο είμαστε στο CAS. Έβαλα και τα δικά του χρήματα που οφείλει για να γίνει το συγκεκριμένο δικαστήριο. Κάθε δεύτερη εβδομάδα έχουμε 5-6 δικαστήρια. Αντί να μας πουν ευχαριστώ, γύρισαν εναντίον μας. Λένε ότι είμαι λαμόγιο και με κατηγορούν οι “Σουπεράδες” που έχουν αποδείξει ότι είναι οι χειρότεροι οπαδοί αυτή της χώρας. Είμαστε πρώτοι στα πρόστιμα και σε άλλου τέτοιου είδους θέματα».

Για το αν η ΠΑΕ πληροί τις προδιαγραφές για την αδειοδότηση της επόμενης σεζόν:

«Ναι, θα παίξουμε στη Σούπερ Λίγκα».

Για την επόμενη μέρα στο ενδεχόμενο που υποβιβαστεί ο Άρης:

«Θα πτωχεύσει την επόμενη ακριβώς μέρα. Δεν υπάρχει λύση να μπορέσει να ορθοποδήσει. Η άλλη λύση είναι η εξαγορά ΑΦΜ από κάποια άλλη ομάδα. Αυτή, όμως, η λύση είναι τείνει εξαλειφτεί. Σβήνουν 32 εκατ. ευρώ και ξεκινούν από την αρχή».

Για τη συζήτηση που είχε με το ποδοσφαιρικό τμήμα:

«Ο κ. Σκόρδας δεν καταλαβαίνει ότι δεν υπάρχει ηρεμία στο ποδοσφαιρικό τμήμα. Πώς θα παίζει η ομάδα κάθε Σάββατο με τέτοια ψυχολογία. Προσπαθούμε να ηρεμίσουμε τον προπονητή και τους παίκτες».

Για το μεγαλύτερο λάθος που υπήρξε τη φετινή σεζόν από τότε που ανέλαβε:

«Σίγουρα υπάρχουν λάθη που έγιναν από μέρους μου. Δεν μπορεί μία ομάδα να αλλάζει 4 και 5 προπονητές σε μία σεζόν. Αυτό συμβαίνει τακτικά στη χώρα μας. Εμείς, από την πλευρά μας, βρήκαμε τον Αλκαράθ προπονητή του Άρη όταν ήρθαμε. Μετά από 1,5 μήνα ήρθε μία επιστολή του και εκείνη την ώρα αποχώρησε από την ομάδα, χωρίς να χαιρετίσει κανένα. Βάλαμε τον Γιάννη Μιχαλήτσο, με στοιχεία προπονητή, και όρμηξαν σε ένα ΔΣ οι “Σουπεράδες” απειλώντας μας να αλλάξουμε τον προπονητή. Μόνο που το άκουσε ο κ. Μιχαλήτσος παραιτήθηκε. Έτσι βρήκαμε τον Σούλη Παπαδόπουλο, ο οποίος θα πάρει χρήματα μόνο αν παραμείνει η ομάδα στην κατηγορία! Μέχρι να μιλήσουμε τον Παπαδόπουλο, υπήρχε άλλος ένας τεχνικός επιλογή των “Σουπεράδων”. Υπάρχουν στοιχεία που δεν τους συμφέρει να δουλέψει και να υπάρχει ένας υγιής Άρης.

Αφού βλέπουν ότι η ομάδα δεν μπορεί να σταθεί στα πόδια της, πως θα πάει καλά με τραμπουκισμούς; Υπό καθεστώς βίας λειτουργούν κάποιοι άνθρωποι στην ομάδα. Αυτά είναι ανεπίτρεπτα πράγματα. Έχω την παραίτησή μου στα χέρια σας, αρκεί να έρθουν εκείνοι που θα υπερασπιστούν τον Άρη και παραδίδω σε εσάς την παραίτησή μου. Ακούω φήμες, όπως αυτά που μου λέτε, και αρκετές απειλές. Μέχρι σήμερα κανείς δεν έχει εμφανιστεί και να μου πει ότι έχει έτοιμη πρόταση.

Θα χαρώ να συναντήσω μία ομάδα ανθρώπων και να συζητήσουμε μία λύση για την ομάδα μας. Να έρθουν και να μου πουν να φύγω επειδή η ομάδα δεν πάει καλά, και εγώ αμέσως θα υποβάλω την παραίτησή μου. Δεν δέχομαι να με λένε λαμόγιο και να λένε ότι είμαι κουμπάρος κανενός. Πρέπει να μου πουν μια τεράστια συγγνώμη όσοι με απείλησαν. Είμαι ένας πολίτης της Θεσσαλονίκης, Αρειανός και θέλω να κυκλοφορώ με ψηλά το κεφάλι μου. Κανείς μέχρι σήμερα δεν έχει εμφανιστεί. Είναι πάνω από τριάντα άτομα και δεν σου επιτρέπουν να μιλήσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου