Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Η συνέντευξη Ματθαίου (audio) - EKTAKTH ANAΡΤΗΣΗ


Συνέντευξη παραχώρησε σήμερα (29/05) ο πρώην Πρόεδρος της ΠΑΕ Άρης κ. Νικήτας Ματθαίου. Σε αυτήν αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στη θητεία του στην ΠΑΕ και στον ΑΣ, τα φερόμενα ως εικονικά τιμολόγια του ΑΣ Άρης κατονομάζοντας τους κύριους υπεύθυνους για το πρόβλημα, στο παρόν και το μέλλον του συλλόγου αλλά και το... facebook.

H συνέντευξη παραχωρήθηκε στο ραδιοφωνικό σταθμό "Λίμπερο" και τον πρώην υπεύθυνο του γραφείου τύπου της ΠΑΕ κ. Χρύσανθο Τσαλτίδη καθώς και στο δημοσιογράφο κ. Αλέξη Σαββόπουλο.

Ακούστε μεγάλο απόσπασμα της συνέντευξης του κ. Mατθαίου:



H συνέντευξη:

Για τα χρέη που υπάρχουν στην ομάδα από το 2004 είπε: «Αυτή τη στιγμή ο καθαρός αριθμός των χρεών που μπορεί να διαχειριστεί είναι 7 εκατομμύρια ευρώ. Προσωπικά από το 2004 έχει δεσμευτεί η περιουσία μου που απέκτησα από τον πατέρα μου. Συγκεκριμένα έχω 12 ακίνητα δεσμευμένα. Προσωπικά σαν Νικήτας Ματθαίου δεν έχω χρεώσει την ομάδα ούτε 1 ευρώ. Ίσως να είμαι και ο μοναδικός πρόεδρος στην Ελλάδα χωρίς χρέη. Θεωρώ ότι έκανα το καθήκον μου σαν Αρειανός στην ομάδα.  Από εκεί και πέρα απ’ ότι γνωρίζω τόσο για το άρθρο 44 όσο και για το νόμο Ορφανού πληρώνονται κανονικά όλες οι δόσεις. Υπάρχει μία δόση ακόμη για το άρθρο 44, 75 χιλιάδων ευρώ. Ο Αρης δεν είναι το φαινόμενο της ΑΕΚ που έχει χρέος γύρω στα 180 εκατομμύρια ευρώ. Του Αρη είναι ελάχιστο το χρέος σε σχέση με αυτό της Αθηναϊκής ομάδας. Είναι αμαρτία για 7 εκατομμύρια ευρώ ρυθμισμένα να βουλιάξει ο… τιτανικός. Θέλω να κάνω έκκληση προς όλους τους πολιτικούς φορείς και την πολιτεία να δει το θέμα του ΑΡΗ «ζεστά» και να βρει λύση. Θα πρέπει να στηρίξει την οποιαδήποτε διοίκηση που θα υπάρχει».

Για την Λέσχη Φίλων Αρη είπε: «Όπου λαλούν πολλά κοκόρια αργεί να ξημερώσει. Ήμουν αντίθετος για την Λέσχη από την πρώτη στιγμή. Πιστεύω γενικά σε οποιαδήποτε μεγάλη ΠΑΕ ότι πρέπει να ηγείται κάποιο. Να είναι ένας ο μεγαλομέτοχος, ο πρόεδρος και να παίρνει τις σημαντικές αποφάσεις. Στον Αρη επικρατεί ανθρωποφαγία. Αν δεν έρθει επενδυτής θα συνεχιστεί το φαινόμενο. Η μέθοδος της στημένης λεμονόκουπας επικρατεί εδώ και χρόνια. Θεωρώ και τον εαυτό μου το ίδιο».

Για τον Κοντομηνά επισήμανε: «Ο Κοντομηνάς άφησε κάποια χρέη και μετά από κάποια χρόνια βραβεύτηκε ως ο καλύτερος επιχειρηματίας στην Ελλάδα. Και έδωσε σε ένα «αχυράνθρωπο» τις μετοχές, τον Ζαχουδάνη και μετά δεσμεύτηκε το Νέο Ρύσιο. Αυτός δηλαδή ήταν πετυχημένος και εμείς είμαστε οι… κακοί;».

Για το ότι τον έχουν ταυτίσει ως φίλο του Σκόρδα: «Εγώ δεν είχαν λόγο να έχω συμπάθεια ή αντιπάθεια σε όποιον βρίσκεται στα κοινά του Αρη. Εγώ ήθελα κάθε χρόνο να είναι ψηλά η ομάδα στην Σούπερ Λίγκα, να βγαίνει στην Ευρώπη και να διεκδικεί τίτλους. Δεν με ενδιέφερε και δεν με ενδιαφέρει τίποτα άλλο. Πρώτα απ’ όλα δεν έχω να απολογηθώ σε κανέναν. Είμαι ο μόνος πρόεδρος ΠΑΕ στην Ελλάδα που έχει φύγει απ την ομάδα χωρίς ένα ευρώ χρέος. Από το 2004 μέχρι και τώρα ταλαιπωρούμε αφάνταστα και έχει επηρεάσει η όλη κατάσταση την οικογένειά μου. Είμαι φίλος με όλους και όχι μόνο με τον Σκόρδα. Εδώ κάποιοι με αποκάλεσαν και κλέφτη. Δεν μπορείς να πεις κάποιον κλέφτη όταν δεν έχει χρεώσει την ομάδα ούτε ένα ευρώ και έδωσε ότι μπορούσε να δώσει για τον Αρη τα τελευταία 15-20 χρόνια. Εγώ έφυγα από την ομάδα το 2006.  Από το 2006-14 έχουν δημιουργηθεί τα πολλά χρέη. Αποχώρησα όταν είδα ότι υπήρχε ένα κλίμα που δεν με αντιπροσώπευε το 2006. Ήμουν πάντα κατά της Λέσχης. Μου έκανε πρόταση ο Ελευθερούδης για πρόεδρος στον θεσμό αλλά είπα όχι γιατί θεώρησα ότι ο κύκλος μου στον Αρη έκλεισε. Και πέρα από αυτό δεν πίστευα στον θεσμό της Λέσχης. Και νομίζω δικαιώθηκα καθώς περισσότερα προβλήματα δημιουργήθηκαν παρά λύθηκαν. Αντιλήφθηκα ότι η τότε Λέσχη ενημέρωνε λανθασμένα, είχα να έρθω σε επαφή έξι χρόνια με τον Σκόρδα και βρέθηκε άνθρωπος (Αλεξανδρίδης) που με αποκάλεσε σκυλάκι του Σκόρδα. Μου ζήτησε συγνώμη αλλά αυτό που ειπώθηκε ήταν εντελώς άστοχο και προσβλητικό. Επίσης, αυτός που ζήτησε την διαγραφή μου πρέπει να ντρέπεται και πρέπει να μην είναι Αρειανός. Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια. Λυπάμαι πολύ γι’ αυτόν που το πρότεινε αυτό»

Για την περίπτωση Σταυρόπουλου και γενικά για την πορεία της διοίκησης Στεφανίδη: «Μπορεί να έμεινε απλήρωτος ο Σταυρόπουλος από την προηγούμενη διοίκηση όμως πρέπει ο κ. Στεφανίδης να είχε τα χρήματα που απαιτούνταν για να πληρωθεί ο παίκτης. Θα έπρεπε να υπάρχει πλάνο.  Μπορεί για παράδειγμα εγώ να έκανα το λάθος και να μην πλήρωσα κάποιον αλλά αυτός που αναλαμβάνει μετά θα πρέπει να ξέρει τις υποχρεώσεις που υπάρχουν. Εγώ δεν θέλω ούτε κάνω την Β’ Εθνική. θέλω να αλλάξει ο νόμος και να παίξουμε στην Α’. Αυτός είναι ο στόχος μας αλλά σίγουρα δεν είναι ρεαλιστικός.  Αν παρουσιάσει όμως κάποιος συγκεκριμένο πλάνο και έχει τα χρήματα για να βγουν οι υποχρεώσεις δεν έχω να του καταλογίσω τίποτα. Είτε είναι ο Στεφανίδης είτε κάποιος άλλος. Αυτό θέλω και εγώ.  Όταν κάνει κάποιος καλό θα πρέπει να αναγνωρίζετε το καλό. Δεν έχω λόγο να πω το παραμικρό.  Θα του πω μπράβο και θα του δώσω μόνος μου το χέρι. Εγώ με κανέναν αρειανό δεν έχω έρθει σε καμιά ρήξη και δεν έχω κόψει με κανέναν την καλημέρα. Με πειράζουν όμως αρειανοί που υπόσχονται άλλα και κάνουν άλλα. Δυστυχώς ο Αρης είναι μεγάλη εταιρεία και πολλοί εμπλέκονται για να έχουν προσωπικά οφέλη. Πρέπει ο Αρης να μπει σε υγιή φάση. Εγώ θα είμαι πάντα δίπλα σε οποιαδήποτε καλή προσπάθεια».

Για το γεγονός ότι έβαζε υποψηφιότητα στην Λέσχη ενώ δεν πίστευε σε αυτόν τον θεσμό: «Η Λέσχη είχε γίνει θεσμό και έλεγχε την ΠΑΕ. Όποιος ήταν στο Δ.Σ. μπορούσε να την προστατεύσει από κάθε είδους κακοδιαχείρισης. Λόγω του ότι τα πράγματα δεν πηγαίνανε καλά στα οικονομικά και επειδή υπήρχε και η εμπλοκή η δική μου αποφάσισα να ξανά εμπλακώ θέτοντας υποψηφιότητα. Δηλώσεις κάνω όταν θίγονται τα συμφέροντά μου και η οικογένειά μου. Η ζωή μου  έχει αλλάξει η ζωή μου προς το χειρότερο οικονομικά  από τη στιγμή που ασχολήθηκαν με τα κοινά της ομάδας».

Για το ΑΦΜ και τα όσα ακούστηκαν: «Δεν μπορώ να γνωρίζω τι ακριβώς έχει συμβεί. Απλά θεωρώ όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά. Από τη στιγμή όμως που τα πάντα διαψεύδονται δεν χρειάζεται να ξανά γυρίσουμε σε αυτό».

Για ποιο λόγο δεν βρίσκεται ο επενδυτής: «Όταν ο ένας βρίζει τον άλλον, όταν υπάρχει αυτό το κλίμα πώς να έρθει κάποιος επενδυτής»;

Για τον Σκόρδα και αν σπείρει την διχόνοια: «Ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει. Βασικά στον Αρη όλοι είναι φίλοι μου. Δεν είναι μόνο ο Σκόρδας.  Άσχετα αν έχω διαφορετικές απόψεις με όλους λέω μια καλημέρα. Αν νομίζει ο φίλος ότι μόνο αυτός έχει κάνει κακό στην ομάδα είναι δικό του θέμα. Την διχόνοια την σπείρουν πολλά άτομα όχι μόνο ένα».

Για το ποιος έχει το μεγαλύτερο πρόβλημα από τους τέσσερις που έχει δεσμευτεί η περιουσία τους: «Καταρχήν το άρθρο 44 συμπεριλαμβάνει τους προέδρους από το 1990 και μετά. Βέβαια το 44 είναι το μικρότερο πρόβλημα σε σχέση με το Νόμο Ορφανού. Επαναλαμβάνω όταν ήμουν εγώ πρόεδρος δεν χρωστούσαμε ούτε ένα ευρώ ΦΠΑ όλα ήταν τακτοποιημένα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα πάντως το έχουν ο Ζαμπέτας και ο Αθανασιάδης καθώς διώκονται σε βαθμό κακουργήματος και όχι πλημμελήματος».

Για το αν βλέπει λύση στην ΠΑΕ: «Μακάρι να βρεθεί ο άνθρωπος που θα καλύψει την ΑΜΚ των 7 εκατομμυρίων ευρώ και να μπούμε σε μια σειρά. Μακάρι…»

Για τον Ερασιτέχνη Αρη: «Εκεί έχει γίνει πραγματικό… πανηγύρι. Έτυχε το 2004-06 να είμαι ταυτόχρονα πρόεδρος σε ΠΑΕ και ΑΣ. Στον Ερασιτέχνη τότε δεν ασχολούμουν διεξοδικά και κάποια στιγμή ο ΣΔΟΕ έκανε έλεγχο και μας είπε πως υπάρχουν εικονικά τιμολόγια. Μάλιστα  πριν από 2 μήνες ήρθε χαρτί από την εφορία σπίτι μου που αναφέρει ότι για 1.600 εκατομμύρια ευρώ είμαι υπόλογος από οικονομικά τιμολόγια από εκείνη την περίοδο. Σας μιλάω ειλικρινά  έψαχνα στο ίντερνετ να βρω από πού προήλθε αυτό το ποσό. Τι έγινε τότε. Ο ταμίας, ο υπεύθυνος οικονομικών τότε ήταν ο κ. Γρανούζης. Ο Αρης ισχυριζόταν και ισχυρίζεται ότι αυτά τα τιμολόγια δεν ήταν εικονικά».

Για το γεγονός ότι όλα βγαίνουν προς τα έξω: «Είμαστε η μόνη ομάδα που ότι και να γίνει βγαίνει προς τα έξω. Έφευγα από τα γραφεί για να πάω σπίτι και μέσα σε 5 λεπτά  τα έβλεπα γραμμένα στα σάιτ! Φυσικά τεράστιο λάθος των παραγόντων που τα διογκώνουν τα χρέη. Είμαστε η μόνη ομάδα που δεν κρατάει τα στεγανά».

Για την συμμετοχή του κ. Παπαγεωργίου στον Ερασιτέχνη: «Μαζί με άλλους αθλητές (Κούης, Φοιρός, Γκάλης) είναι από τις σημαίες της ιστορίας του Αρη. Τον συγχαίρω που μπαίνει στην διαδικασία αυτή παρόλο τα όσα ακούγονται για τον Ερασιτέχνη. Θεωρώ πως έχει το σθένος να χτυπήσει μια πόρτα λόγω της πολιτικής του ενασχόλησης. Έχει τις γνωριμίες έχει και το… κλειδί να ξεκλειδώσει μία πόρτα. Αν τα καταφέρει του εύχομαι καλή δύναμη. Είναι ήρεμο παιδί, ενωτικό και θα πρέπει να βοηθηθεί απ’ όλους του Αρειανός αν τυχόν επιλεγεί».

Για την κατηγορία που πρέπει να παίξει ο Αρης: «Θεωρώ πως είναι μονόδρομος η β’ εθνική. Θα πρέπει φυσικά να υπάρχουν οι προϋποθέσεις να ανεβεί ο Αρης άμεσα. Αν υπάρχει Αρειανός που σκέφτεται έναν ΑΡΗ 2-3 χρόνια στη β’ Εθνική καλύτερα να μην ασχοληθεί καθόλου με την ομάδα.  Θα πρέπει να γίνει βίωμα σε όλους τους Αρειανούς ότι πρέπει να παίξει η ομάδα στη β΄ και να γίνει προσπάθεια για άμεση επιστροφή στην Σούπερ Λίγκα. Και φυσικά η όποια διοίκηση υπάρξει θα πρέπει να συμπεριλάβει στο πλάνο στο μπάτζετ και τα χρέη».

Για τα ασφαλιστικά μέτρα που έγιναν από την πλευρά του Σκόρδα και του ίδιου: «Το έχω πει πολλές φορές πως προσωπικά δεν συμπαθώ τον χώρο των δικαστηρίων. Όποια εμπλοκή μου υπάρχει μόνο και μόνο  για να μπορέσω να διασφαλίσω τα οικονομικά μου στοιχεία. Αν δεν είχα δεσμεύσει την περιουσία μου δεν θα είχα κανένα πρόβλημα».

Για την εταιρεία που είχε πει ότι μπορεί να ενδιαφερθεί για τον Αρη τόνισε: «Όντως υπάρχει μια εταιρεία που ενδιαφέρεται αλλά δεν έχει προχωρήσει κάτι συγκεκριμένο. Γενικά πάντως όποιος από εδώ και πέρα υποσχεθεί χρήματα θα πρέπει να τα δείξει».

Για τις σκέψεις του από εδώ και πέρα επί προσωπικού τόνισε: «Εγώ δεν έχω διάθεση να ξανά ασχοληθώ. Με ενδιαφέρει πρώτα ο ΑΡΗΣ και μετά ο εαυτός μου. Θα είμαι όμως στρατιώτης δίπλα σε μια υγιή διοίκηση, χωρίς με αυτό θα επιθυμώ να λαϊκίσω».

Για τις κινήσεις με Χαριστέα, Καλαϊτζίδη: «Θεωρώ ότι είναι καλές κινήσεις. Αν έχουν την διάθεση να βοηθήσουν μπορούν να το κάνουν».

Ο επίλογος του Νικήτα Ματθαίου: «Θα πρέπει να σταματήσει η ανθρωποφαγία, θα πρέπει να λειτουργήσουμε επιτέλους συλλογικά και συναινετικά για να γίνε ο Αρης ελκυστικός σε αυτόν που θα θέλει να επενδύσει στον Σύλλογο».

1 σχόλιο: