Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

«Δεν θα πήγαινα ποτέ στον Αρη, είμαι παοκ»


Μπαράζ δηλώσεων μεγάλων προσωπικοτήτων του ποδοσφαίρου που υποστηρίζουν ότι δε θα πήγαιναν ποτέ στον Άρη γιατί είναι παοκτσήδες!

Την αρχή έκανε ο 28χρονος "βετεράνος" ποδοσφαιριστής της Λοκομοτίβ Πλόβτιβ, Στέλιος Ηλιάδης. O Ηλιάδης που είχε το καλοκαίρι πρόταση από την Τσέλσι αλλά και τη Μπάγερν Μονάχου για να πάει δανεικός από την Κέρκυρα-Κασσιόπη-Ποντικονήσι (αλλά προτίμησε τη σιγουριά των κωλόμπαρων της Βουλγαρίας) δήλωσε ότι δε θα πήγαινε ποτέ στον Άρη. Όπως είπε χαρακτηριστικά: «Είμαι παοκτσης. Δεν ήμουν από μικρός αλλά από τότε που μου έβρισαν τη μάνα και τον αδερφό κάτι σκίρτησε μέσα μου».

Μία μέρα αργότερα ακολούθησε ο πρώην προπονητής του Πλατανιά Χανίων, Άγγελος Αναστασιάδης: «Μπορεί να πίνω κανένα τσίπουρο καμία φορά με κανέναν αρειανό, αφού βοσκήσω τα πρόβατα, αλλά δε θα μπορούσα να γίνω ποτέ προπονητής εκεί». Εντούτοις, ο Αναστασιάδης άφησε ένα παράθυρο ανοιχτό: «Μόνο αν εμφανιζόταν η Παναγία σε κάποιο από τα οράματα που βλέπω και μου το ζητούσε θα το έκανα».

Η σημερινή νέα δήλωση προέρχεται από τον πρώην προπονητή της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ Σερ Άλεξ Φέργκιουσον. Όπως είπε στον "Κλαρένα" o Σκωτσέζος τεχνικός: «Πρόσφατα έγινα μέλος του τοπικού συνδέσμου "Πάμπλο Γκαρσία". Μην ακούτε όσα λέγονται ότι στη Γλασκώβη οι περισσότεροι είναι Ρέϊντζερς και Σέλτικ. Και σ' αυτή την πόλη μία ομάδα υπάρχει κι αυτός είναι ο παοκ». Στη συνέχεια ο πετυχημένος τεχνικός θυμήθηκε τα παιδικά του χρόνια: «Από μικρό παιδί στη Γλασκώβη υποστήριζα τον παοκ. Αν και η έδρα της ομάδας είναι μακριά κάθε μέρα διάβαζα τα "Σπορ του Βορρά" του Μπούζα για να ενημερωθώ για την αγαπημένη μου ομάδα». Όσον αφορά το μέλλον του ο ίδιος το βλέπει πλέον εκτός πάγκων εκτός...: «Αν μου γινόταν πρόταση από τον ΠΑΟΚ θα ήθελα να επιστρέψω στην προπονητική. Είναι μεγάλο το δέλεαρ να είσαι προπονητής σ' αυτή την ομάδα και να δέχεσαι κριτική από ανθρώπους του ποδοσφαίρου όπως ο Κόλκας, ο Τζαντζαράς και ο Τρέγιας. Δεν μπορώ να με σκεφτώ στον Άρη, θα ήταν προδοσία».

3 σχόλια:

  1. xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa eimai paok leei!!!!!!! xaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Είναι μεγάλο το δέλεαρ να είσαι προπονητής σ' αυτή την ομάδα και να δέχεσαι κριτική από ανθρώπους του ποδοσφαίρου όπως ο Κόλκας, ο Τζαντζαράς και ο Τρέγιας"

    Κλαίωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή