Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

«Εγώ τα είχα πει»


Τον Σεπτέμβριο ο τέως τεχνικός διευθυντής του Άρη Δημήτρης Μούτας μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης είχε δηλώσει:


«Οπως στο θέμα του Τάτου, έτσι και στου Αγκάνθο δεν αμφισβητώ την ποιότητα του παίκτη. Ο παίκτης αυτός πολύ σπάνια κάνει προπόνηση, έχει πρόβλημα με τα πόδια του. Αυτός ήταν ο ενδοιασμός μου. Οταν λέγεσαι Αρης δεν μπορείς να δέχεσαι να κάνει επαγγελματίας παίκτης μια προπόνηση την εβδομάδα. Ο παίκτης είχε πάρει τη μεγαλύτερη άδεια το καλοκαίρι, έφυγε πιο νωρίς για την Ισπανία για να γυρίσει έτοιμος να ακολουθήσει όλη την προετοιμασία. Κάτι που δεν έγινε. Μια έκανε και επτά δεν έκανε».

Ο κ. Μούτας είχε επίσης δηλώσει σχετικά με τον Αγκάνθο τα εξής: «Δεν μίλησα ποτέ για την αγωνιστική του αξία. Δεν δικαιολογείται τέτοιο συμβόλαιο όταν έχει πρόβλημα στα πόδια του. Μπορεί και εγώ αν ήμουν σε αυτή τη διοίκηση να του είχα κάνει και μεγαλύτερο ακόμη συμβόλαιο, αλλά να πάρει τα χρήματά του ανάλογα με τις συμμετοχές του. Θα του έδινα έξτρα κίνητρα». 

Σύμφωνα με το sentragoal ο πρώην τεχνικός διευθυντής του Αρη, Δημήτρης Μούτας, αισθάνεται δικαιωμένος αναφορικά με όσα είχε πει στο παρελθόν για την ομάδα και ειδικά για τον Αγκάνθο. «Εγώ ό,τι είχα να πω το είπα» απάντησε σε κάποιον που τον ρώτησε πρόσφατα για αγωνιστικά θέματα.

Να υπενθυμίσουμε εμείς τι είχε δηλώσει ο... δικαιωμένος Μούτας στις 31/07/2013 και για τον Τζον Ιμπε: «Μετά από μακρά μελέτη και μέσα από αρκετές επιλογές καταλήξαμε στον Ιμπέ. Είμαστε χαρούμενοι που ενσωματώνεται στην ομάδα μια και στο μεσοεπιθετικό κομμάτι θεωρείται από τις καλύτερες επιλογές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου