Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Aκόμα κλόουν είναι...

Είναι γνωστό ότι ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ ποακ στα νιάτα του εργαζόταν ως κλόουν! Φαίνεται όμως πως εξακολουθεί να προσφέρει άφθονο γέλιο! Χθες έδωσε άλλη μία παράσταση!



Δήλωση 1η: Ο παοκ δε θέλει το Ροναλντίνιο. Έχει καλύτερους! (Ο Γεωργιάδης είναι τρεις κλάσεις ανώτερος...)

"Σημαντικότερο ρόλο παίζει άποψη του προπονητή και σήμερα αν μου έλεγε πως πρέπει να κινηθούμε για τον Ροναλντίνιο, αν και είναι αργά τώρα, εγώ θα προσπαθούσα να αγωνιστώ. Δεν χρειάζεται ο Ροναλντίνιο τώρα…"

Δήλωση 2η: Ο παοκ δε χρειάζεται νέο γήπεδο. Τώρα το συνήθισα και μου αρέσει! (Έχει και θέα στη θάλασσα...)

"Σκέφτηκα πως είναι δύσκολο να φύγω από την Τούμπα, τη συνηθίζω. Παλιά ήμουν σίγουρος που θα φύγω αλλά η ενέργεια που εκπέμπει η Τούμπα δεν με αφήνει να φύγω."

Δήλωση 3η: Τα χρήματά μου θέλω να πηγαίνουν μόνο σε Έλληνες. (Αίμα- Τιμή... αλλά κουμάντο στην ΠΑΕ κάνουν οι Έλληνες Γκοτζάρεβα και Τσιστιακόφ!)

"Η επιθυμία μου είναι όσο το δυνατόν περισσότεροι Έλληνες να παίζουν στην Ελλάδα. Να μην νιώθω ότι απλά ξοδεύω τα χρήματά μου, αλλά βοηθάω κάποιες οικογένειες να ζουν καλύτερα. Έχω πει λοιπόν ότι αν δεν μπορείτε να βρείτε Έλληνα τότε παίρνετε άλλον."

Δήλωση 4η: Αφού έχω λεφτά γιατί μας τιμώρησε η UEFA; (Η UEFA δεν είναι ελληνική κυβέρνηση να θέτεις όρους και τελεσίγραφα)

"Είχα ζητήσει να πληρώσω μεγαλύτερο πρόστιμο αλλά οι οπαδοί μας να είναι στην Τούμπα. Αλλά αυτό απορρίφθηκε. Εχουμε ακόμη δύο ματς χωρίς τους οπαδούς αλλά θα ζητήσουμε να το μειώσουνε"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου