Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Οριστική συμφωνία με Μπάμπη Οικονομόπουλο!


Η ΠΑΕ Άρης ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Χαράλαμπο Οικονομόπουλο. Ο Οικονομόπουλος πέρυσι μέτρησε συνολικά 19 συμμετοχές σε πρωτάθλημα και κύπελλο. Η ανακοίνωση της ΠΑΕ αναφέρει: 

Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ ανακοινώνει ότι ο Μπάμπης Οικονομόπουλος θα είναι για δύο ακόμη χρόνια ποδοσφαιριστής της ομάδας μας.

Η συμφωνία για την ανανέωση του συμβολαίου του επιτεύχθηκε στη σημερινή συνάντηση που είχε στην Αθήνα ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΡΗΣ, Δημήτρης Ηλιάδης, με τον 22χρονο μέσο και το εκπρόσωπό του.

Ο Μπάμπης Οικονομόπουλος, ο οποίος θα υπογράψει το νέο διετές συμβόλαιό του μόλις έρθει στη Θεσσαλονίκη, δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ ΑΡΗΣ:

«Όπως είπα και μετά την πρώτη συνάντηση που είχα με τον πρόεδρο, επιθυμία του ήταν να παραμείνω στον ΑΡΗ. Ευχαριστώ τον κ. Ηλιάδη για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε. Είμαι χαρούμενος που όλα πήγαν καλά και συμφωνήσαμε στην ανανέωση του συμβολαίου μου. Όπως έκανα τα προηγούμενα χρόνια, έτσι και τώρα θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να βοηθήσω την ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου