Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Aλεξανδρίδης: "Δε θα ξαναδεί ο Άρης ούτε ευρώ από μένα!"


Συνέντευξη παραχώρησε στον ραδιοφωνικό σταθμό "Μετρόπολις" ο υπεύθυνος αγωνιστικού τμήματος της ΠΑΕ Άρης και μέλος της Κοινωνίας Μελών, Παναγιώτης Αλεξανδρίδης, ο οποίος ανέφερε πως θα παραιτηθεί από Λέσχη και διοίκηση του Άρη. Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

Για τις εξελίξεις στην ομάδα μετά τις παραιτήσεις των Τικπασάνογλου- Αγγελούση:

«Εμείς σαν Λέσχη πλέον δεν υπάρχουμε. Από κει και πέρα τι κάνει η διοίκηση πρωτοδικείου της ΠΑΕ είναι θέμα της διοίκησης. Εμείς το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ορίσουμε ήμερα Γενικής Συνέλευσης».

Για την παραίτηση του κ. Ζουμπουρίδη:

«Εμένα μου είπε πως δεν ανεχόταν να τον βρίζουν και παραιτήθηκε».

Για την κατηγορία που προσάπτουν οι οπαδοί πως “ο Άρης στήθηκε από μέσα”:

«Για να γίνει κάτι θα πρέπει να υπάρχει κάποιος δόλος. Αν οι φίλαθλοι μπορούν να σκεφτούν λογικά ποιόν συμφέρει να γίνει αυτό. Αν υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να επηρεάσουν την απόδοση των παικτών αυτό εγώ δεν το ξέρω. Σε μένα φόρτωσαν κάποια πράγματα και εγώ το μόνο που κάνω είναι να βοηθώ τον Άρη εδώ και 30 χρόνια δίνοντας λεφτά. Και πάνε και γράφουν στους τοίχους “φύγε λαμόγιο”. Έτσι κάνουν και φεύγουν οι σωστοί άνθρωποι από τον Άρη, γι αυτό δεν υπάρχει κανένας να βάλει 1 ευρώ. Και εγώ με τη σειρά μου θα παραιτηθώ και θα φύγω από τη Λέσχη. Όχι μόνο εγώ αλλά όλη η οικογένεια μου. Από τον Αλεξανδρίδη δε θα ξαναδούν ούτε ένα ευρώ. Θα πρέπει να ντρέπονται να κυκλοφορούν έξω. Ξέρουν τι σημαίνει η λέξη λαμόγιο και πάνε και τα γράφουν στον τοίχο;

Ο έλεγχος τελειώνει και θα βγει στη φόρα. Κάποια πράγματα θα κάνουν κακό σε κάποιους και το μόνο που μπόρεσαν να κάνουν είναι επανάσταση και την πέτυχαν. Τα άπειρα παιδάκια που είναι οι συνδεσμίτες έχουν πέσει την παγίδα. Πιστεύουν πως ο Άρης θα σωθεί με αυτόν τον τρόπο και βοηθάνε άλλες καταστάσεις. Το κάνουν από την αγάπη τους για τον Άρη αλλά δεν καταλαβαίνουν πως δε θα βγει σε καλό. Εγώ προσπάθησα να βοηθήσω αλλά το μόνο που πήρα ήταν λάσπη».

Για τον έλεγχο των ελεγκτών:

«Οι ορκωτοί λογιστές ξέρουν και εγώ δεν έχω μιλήσει μαζί τους. Όμως από αυτά που ήδη έχουμε εμείς στα χέρια μας και από αυτά που έχουμε δει σας λέω πως είναι τραγικά τα πράγματα. Δεν στέλνουν κάποιους στη φυλακή όμως δεν έχει βγει ακόμα το πόρισμα. Ο έλεγχος θα δείτε πως θα σταματήσει στο τέλος».

Για την ενδεχόμενη επιστροφή του Λάμπρου Σκόρδα:

«Ο κ. Σκόρδας ήταν στη διοίκηση της Λέσχης. Αν από την πρώτη στιγμή ήθελε το καλό του Άρη θα είχε βοηθήσει μαζί με μας να κάνουμε το καλύτερο. Σήμερα θέλει να έρθει καβάλα στο άλογο και να σώσει τον Άρη. Αν μπορεί να το πετύχει ας έρθει να αναλάβει αύριο το πρωί να σώσει τον Άρη και να του δώσουμε τα συγχαρητήρια. Αρκεί όμως να συνεχιστεί ο έλεγχος. Να σώσει τον Άρη και να παραμείνει πρόεδρος για πάντα. Δεν έχω κάτι με τον άνθρωπο».

Για την προσπάθεια της ομάδας για τη σωτηρία:

«Ο Άρης έχει να παίξει με 3 αδιάφορες ομάδες. Η ομάδα που καίγεται μπορεί να πάρει αποτελέσματα από αυτές τις ομάδες. Οι αντίπαλοι του Άρη παίζουν με ομάδες που καίγονται. Ο Άρης μπορεί να έρθει σε πλεονεκτική θέση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου