Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Μελό από Ιωαννίδη... (video)


Συνέντευξη τύπου έδωσε σήμερα ο Υποψήφιος Περιφερειάρχης με την στήριξη της Νέας Δημοκρατίας, κ. Γιάννης Ιωαννίδης και μετά τις αποδοκιμασίες των φιλάθλων του Άρη (κυρίως μέσω διαδικτύου) αναφέρθηκε και στην ποδοσφαιρική ομάδα του Άρη.

Ως άλλη... Μάρθα Βούρτση και παρελθοντολογώντας ο κ. Ιωαννίδης είπε ότι δεν μπορεί να γίνει άτιμος (!!!) και να σώσει τον Άρη. Η ΙΣΟΝΟΜΙΑ κ. Ιωαννίδη ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΤΙΜΙΑ. Μάλλον ο κ. Ιωαννίδης ζει σε άλλο σύμπαν και δεν κατάλαβε τι έγινε φέτος και πως υποβιβάζεται ο Άρης.

Συγκεκριμένα είπε: «Κατάφερα το ακατόρθωτο. Να ενώσω παοκτσήδες και Αρειανούς. Όλοι αυτοί με βρίζουν» και πρόσθεσε:

«Δεν είναι τρομερό; Καλά οι παοκτσήδες. Ήμασταν αντίπαλοι τόσα χρόνια. Οι Αρειανοί όμως; Υπάρχουν παιδιά που μου λένε γιατί δεν έσωσες τον Άρη. Αυτό με στεναχωρεί αφάνταστα. Γιατί αυτά τα παιδιά γίνανε Άρης είτε από το κύπελλο του ’70, είτε από την δική μας αυτοκρατορία το ’80.

Εγώ έχω φέρει την μισή ζωή στον Άρη. Τον αγαπώ, αλλά δεν μπορώ να γίνω άτιμος. Ό,τι μπορώ να κάνω, το κάνω. Του Άρη η περίπτωση με στεναχωρεί αφάνταστα. Είναι γολγοθάς για εμένα. Στεναχωριέμαι, γιατί δίνουν σε έναν άνθρωπο που μπορεί να είναι ικανός.

Μπορεί να είμαι ικανός, αλλά δεν είμαι υπεράνθρωπος. Τι μπορώ να κάνω για την ομάδα που έμεινε 10 βαθμούς πίσω; Την στοχοποίησαν όλοι. Έντεκα ομάδες θέλουν να σωθούν. Σου λέει ένας να πέσει είναι πολύ φυσιολογικό. Αυτό πρέπει να το καταλάβουν όλοι. Πρέπει να ψάχνουν εξιλαστήριο θύμα. Όταν ο Άρης ήταν με την δική μας καθοδήγηση, μεγαλουργούσε. Τώρα άλλοι τον καθοδηγούν. Εμείς να κάνουμε τι;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου